Gjest Svimle Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Når er det vanlig at slike "vi gifter oss-annonser" kommer på trykk i avisene? Onsdag før? Mandag før? Jeg vet liksom ikke, jeg.. Bruker ikke å lese de...
Gjest Svimle Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Onsdag er den store dagen. Eller torsdag. ← Okei, da kan jeg føre det inn i kalenderen. Tusen takk for svar!
Solstua Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Når vi giftet oss sto det i avisen mandag/tirsdag, torsdag og lørdag. Egentlig veldig gøy å lese sin egen annonse :-D
Gjest Svimle Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Når vi giftet oss sto det i avisen mandag/tirsdag, torsdag og lørdag. Egentlig veldig gøy å lese sin egen annonse :-D ← Så mange ganger? Trodde det var vanlig med 1 gang, jeg.. Ble det ikke fryktelig dyrt med så mange innrykk? Gleder meg til å se at VÅRE navn skal stå under "Vi gifter oss"
Pasha Skrevet 9. juni 2006 #5 Skrevet 9. juni 2006 i min avis er det gratis trur jeg... og folk setter inn en gang. torsdag er mest vanlig
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #6 Skrevet 9. juni 2006 Vi hadde to dager, tirsdagen før, og på selve dagen
Solstua Skrevet 9. juni 2006 #7 Skrevet 9. juni 2006 Så mange ganger? Trodde det var vanlig med 1 gang, jeg.. Ble det ikke fryktelig dyrt med så mange innrykk? Gleder meg til å se at VÅRE navn skal stå under "Vi gifter oss" ← Vi bare leverte inn teksten til avisen vi - det var "de" som satte det inn tre ganger, og det kostet ikke oss noe
Scorpina Skrevet 9. juni 2006 #9 Skrevet 9. juni 2006 Vi maila til avisene (2 lokalaviser) mandag og ba dem sette det på trykk onsdagen før dagen
Gjest Fruktkake Skrevet 10. juni 2006 #10 Skrevet 10. juni 2006 Vi skal sannsynligvis ha innrykk førstkommende onsdag og torsdag. (hjelp)
Gjest Svimle Skrevet 10. juni 2006 #11 Skrevet 10. juni 2006 Tusen takk for svar! Jeg har sendt mail til de akutelle avisene, og har fått svar fra samtlige at det er gratis. Ene avisen skrev også at de hadde innrykk to ganger. Så da vet jeg det!
Hermula Skrevet 10. juni 2006 #12 Skrevet 10. juni 2006 Hvorfor setter man inn sånne meldinger om at man skal gifte seg egentlig? Jeg lurer på om vi skal gjøre det eller ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 10. juni 2006 #13 Skrevet 10. juni 2006 Hvorfor setter man inn sånne meldinger om at man skal gifte seg egentlig? Jeg lurer på om vi skal gjøre det eller ikke. ← Er jo kjekt å kunne annonsere til bekjente om at ein skal gifte seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå