Gjest Zippi Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Noen som vet hvor jeg kan skaffe en dobbelservant med tilhørende fint bademøbel? Det bør helst være ca 140 bredt. Jeg leter og leter, men finner bare enkle. Har du dobbel eller enkel servant?
Gjest HB Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Hos Porsgrund Bad fant jeg en fancy baderomsinnredning. Det er faktisk en stor servant, men to kraner. Vi har bare en servant, for jeg har aldri før skjønt behovet for å ha to. Men nå med en hektisk hverdag hvor vi er minst 2 på badet øsnker jeg at vi hadde hatt to stk. Den ene vil som regel ha kaldt vann til tannpussen mens den andre vil ha varmt til barberingen... Hilsen Lille meg
Gjest KATTAstrofe Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Foreldrene mine har helstøpt dobbel servant med tilbehør, og det kjøpte de på sånn vanlig rørleggerbutikk hvor de selger baderomsinnredninger.
Octavia Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Hvis du leter litt på nettet, så er det et ganske godt utvalg der. En lenkeside her og her. Denne så spennende ut, men kun 120 cm bred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå