Pernille Skrevet 12. desember 2002 #1 Del Skrevet 12. desember 2002 Noen som vet om det vil komme flere episoder av den britiske serien "Kalde føtter" som gikk på NRK2 i vår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis Skrevet 13. desember 2002 #2 Del Skrevet 13. desember 2002 Håper, håper... Favorittserien på TV når den gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amanda Skrevet 13. desember 2002 #3 Del Skrevet 13. desember 2002 Det er så fall spilt inn nye episoder. Ser også at den går på svensk tv4, men har dessverre ikke hatt muligheten til å se den. vet derfor ikke hvor ferske de episodene er. Jeg mener også å ha lest at nrk har kjøpt inn de nye episodene, men vet ikke når de skal sendes. En kjempegod serie er det så fall!!! amanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 13. desember 2002 #4 Del Skrevet 13. desember 2002 Jeg har hørt i forskjellige forum at de skal sende flere og også at de ikke skal sende flere.. så jeg vet ikke jeg? Men jeg HÅPER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå