Frida Frosk Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Skal i bryllup i sommer, og har sydd meg en femtitallskjole jeg tenkte å bruke. Nå er den desverre blitt litt for stor og om jeg ikke klarer å fikse det må jeg vel på shopping. Så hvor finner jeg en ny eller brukt, kjole i 50-tallsstil i Osloområdet. Tenkte meg en tur på los lobos og Angels Speed Equipment men synes ikke de har hatt så stort utvalg tidligere. Noen som vet om andre butikker? Dresskoden er smoking/mørk dress så da må den vel være nokså fin?
Frida Frosk Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2006 Det kan ikke være nettbutikk? ← joda, det kan jo forsåvidt det, men bare drøye to uker til bryllupet så begynner å haste litt. har prøvd ebay men nå er vel det for sent.
Hawaii Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 http://www.daddyos.com/retro/retroldy.html Her er det en del fint Har handlet der før, men husker ikke hvor lang tid det tok desverre.
brumma* Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Det ligger en butikk med 50-tallsklær på Grünerløkka et sted (jepp, dårlig stedsans og hukommelse- *tenker*). Vet de har kjoler, men om de er fine nok til å bruke i bryllup er jeg ikke sikker på. Har vel egentlig sett mest sommerkjoler der...
lillesky Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Det ligger en butikk med 50-tallsklær på Grünerløkka et sted (jepp, dårlig stedsans og hukommelse- *tenker*). ← Los Lobos i Thv. Meyersgate.
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Los Lobos var den jeg tenkte på og.. Ellers vet jeg ikke om noen fler.
Catzy Skrevet 10. juni 2006 #8 Skrevet 10. juni 2006 Hvis du går på Oasis, har de masse 50-talls-inspirerte kjoler! Var innom den i Grensen i dag, og de har masse fine ting. Både vide og smale skjørt. Kunne brukt mye penger der. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå