Dru Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Vet noen om det er forhandlere i London, og hvem det er, eventuelt hvor de ligger?
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Så festlig! Trodde jeg var den eneste LAMB-fanen i Norge... Jeg vet at de selger L.A.M.B i London men husker i farten hvor. Tror det var inne på en av de større sentrene. De har ikke så stort utvalg dessverre.
Dru Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2006 Hmmm.. Ja, jeg tror jeg sender en mail til ett eller annet sted og spør. Var litt vanskelig å søke det fram på nett. Men hvis ikke, så vet jeg hvor huset til G. Stefani er.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Heldige dere som har god råd? Var masse kult på siden, men alt for dyrt desverre..
Dru Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2006 God råd er å overdrive. Det handler bare om prioriteringer, og når jeg har veldig lyst på et plagg, så sparer jeg. Har aldri kjøpt noe veldig dyrt tidligere, og en gang må bli den første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå