Gjest Little me Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Man kan jo føle seg utafor av mindre her inne... Jeg følger altså ikke med på fruene og lurer på om det faktisk er noen andre som ikke gjør det og...
Anglofil Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Jeg gjør ikke det, så du er ikke alene! Mvh Yvonne
La Luna Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Jeg følger ikke med! Trodde jeg var aleine om det helt til nå
Nita Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har aldri sett det, har ikke tv3.. ← Nå går Frustrerte fruer på TV2 men pytt, pytt.... Jeg velger TVNorge og CSI jeg..........
Gjest Little me Skrevet 8. juni 2006 #9 Skrevet 8. juni 2006 Godt å se det er flere av oss!!! Nita: Da er vi to!!!
Gjest Miloine Skrevet 8. juni 2006 #12 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg har ALDRI sett en eneste episode av frustrerte fruer! JEG trodde jeg var den eneste som ikke fulgte med på det jeg Vi er flere! :rosasmil: Er det fordi vi er frustrerte selv IRL og ikke orker å se likesinnede, eller er det fordi vi rett og slette ikke kjener oss igjen på noen måte i serien fordi vi er så Ufrustrerte Dette lurer jeg (ikke ) veldig på egentlig Endret 8. juni 2006 av Miloine
Gjest d'Arc Skrevet 8. juni 2006 #13 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har heller aldri sett en eneste episode.
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 8. juni 2006 #14 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Så vel så vidt på det en gang, men skjønner ikke helt fascinasjonen. Nå er vel ikke jeg akkurat målgruppen heller, jeg er (seksuelt) frustrert mann. Endret 8. juni 2006 av Slangen
Gjest Miloine Skrevet 8. juni 2006 #15 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg har heller aldri sett en eneste episode. ← Det kan vi bare for og litt for d'Arc Kloke ord og valg... (du er nevnt i hos meg "kloke tråden" ) Sønnen min, 3 av mine veninner + begge søstrene mine følger med! Endret 8. juni 2006 av Miloine
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2006 #17 Skrevet 8. juni 2006 Jeg fulgte med helt i begynnelsen, men syntes ikke det var særlig interessant. Så nå ser jeg aldri på det.
Ginen Skrevet 8. juni 2006 #20 Skrevet 8. juni 2006 Takler ikke den serien.. Men mine venninner gjør det, så har sett den. Gjør heller noe annet i mens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå