Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Hva synes du om oralsex med en ONS? Jeg synes det er greit, men lurer litt på bruk av beskyttelse. Bør han ha på kondom hvis jeg skal gi han oralsex? Kan kjønnssykdommer smitte gjennom munnen (Jeg vet at hiv kan det, men er helt grønn på resten).
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Herpes kan iverfall smitte. Hadde generelt aldri turt ONS uten kondom, uansett om det var oral/vagina/anal sex det var snakk om.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Trudde ungdommen var ganske opplyst på dette nu : ) Men er vel ikke greit å huske alt etter noen glass med vin
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Kondom under ONS, når det gjelder alle typer sex.
Cuba Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Når vi er inne på det! Er det normalt med oralsex under ONS eller ikke??
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #9 Skrevet 9. juni 2006 Når vi er inne på det! Er det normalt med oralsex under ONS eller ikke?? ← Omtrent 50/50 etter mine erfaringer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå