Gjest Glupingen Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Hvor mange ganger har du blitt nevnt av en bruker i tråden av "kloke brukere)?
Gjest TS Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Ingen. ← du som er så klok! Jeg går rett inn og nevner deg nå!
Gjest TS Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Vel, klok er jeg nok ikke. ← JOHO, du er nok det skjønner du, har merket meg deg mang en gang jeg
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Jeg går ikke tilbake og teller, men mer enn én i hvert fall
Gjest Miloine Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg gikk tilbake for å telle jeg da Jeg er nevnt 5 ganger og til dere som gjorde det. Jeg suplerte lista mi litt i dag jeg da. Kommer stadig på flere Endret 8. juni 2006 av Miloine
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 8. juni 2006 #9 Skrevet 8. juni 2006 Mulig jeg har et patetisk liv, men den dagen jeg går og teller hvor mange på KG som synes jeg er klok, skal jeg vurdere psykolog.
Titti72 Skrevet 8. juni 2006 #10 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har tiltvunget meg to nominasjoner ← Hmm.... Tror jeg er nevnt noen ganger ja... Kan ikke skjønne hvorfor.
Gjest Miloine Skrevet 8. juni 2006 #12 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Mulig jeg har et patetisk liv, men den dagen jeg går og teller hvor mange på KG som synes jeg er klok, skal jeg vurdere psykolog. ← Jeg telte og jeg er faktisk er utdannet psykolog og har jobbet som det i mange år Føler meg unskyldt her altså (jobber med dyr i dag da) (nei, ikke dyrepsykolog) Endret 8. juni 2006 av Miloine
Gjest Miloine Skrevet 8. juni 2006 #13 Skrevet 8. juni 2006 Hmm.... Tror jeg er nevnt noen ganger ja... Kan ikke skjønne hvorfor. ← du er nok nevnt flest ganger ja, hvis du teller kan jeg godt være din psykolog (vel og merke har jeg arbeidet med barn innen område, men det er vel ett fett)
Gjest d'Arc Skrevet 8. juni 2006 #15 Skrevet 8. juni 2006 Ingen. Jeg er nok alt for ung til å være klok. Bare vent til jeg blir like stor som mamma.
Titti72 Skrevet 8. juni 2006 #16 Skrevet 8. juni 2006 du er nok nevnt flest ganger ja, hvis du teller kan jeg godt være din psykolog (vel og merke har jeg arbeidet med barn innen område, men det er vel ett fett) ← Det er for mange til at jeg orker å telle... Men det er mulig jeg trenger en psykolog selv om jeg ikke teller.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #17 Skrevet 9. juni 2006 Det er for mange til at jeg orker å telle... Men det er mulig jeg trenger en psykolog selv om jeg ikke teller. ← Tror du trenger det ja
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #18 Skrevet 9. juni 2006 I stedet for å spørre hvilken brukere man synes er klokest kunne vel spørsmålet vært: Hvem er med i klikken din..
Hu i Svingen Skrevet 9. juni 2006 #19 Skrevet 9. juni 2006 I stedet for å spørre hvilken brukere man synes er klokest kunne vel spørsmålet vært: Hvem er med i klikken din.. ← God ide.
Cuba Skrevet 9. juni 2006 #20 Skrevet 9. juni 2006 Aldri!! And I don`t blame them! (Heter det "blame"?) (Ææææ!! jeg er så lite klok!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå