Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Spectacular er verdens beste mascara, i mine øyne. Den gir masse lengde og bøy, og drysser ikke, noe jeg har hørt LQ kan gjøre. Men sistnevnte har jeg ikke prøvd, så egentlig lite hjelp herfra.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Jeg er igrunn fornøyd så lenge de ikke drysser, for jeg har både lange og tykke vipper fra naturens side. Men litt bøy skader jo ikke
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har bare prøvd Lash Queen, funker veldig bra
Skravla Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har bare prøvd Lash Queen, funker veldig bra ← :enig_anim: Kjøpte denne nå sist og jeg er veldig godt fornøyd. Jeg bruker vannfast og vet ikke om det utgjør noen forskjell
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 :enig_anim: Kjøpte denne nå sist og jeg er veldig godt fornøyd. Jeg bruker vannfast og vet ikke om det utgjør noen forskjell ← Jeg bruker vanlig, altså ikke vannfast, og aner ikke om det utgjør noen forskjell heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå