Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2002 #1 Skrevet 12. desember 2002 https://www.tshirthell.com/ Kanskje det blir nokre julegåver herifrå? Noko du kunne tenke deg å fått?
*Lillian* Skrevet 12. desember 2002 #2 Skrevet 12. desember 2002 Dæven, her var det mye KUUULT!!!! Var ganske mange jeg syntes hadde passa meg her, gitt... Syntes den derre "Your little princess is my little whore" var dæsken så kul, da!! (Ikke at det var en av dem som passa til meg asså...) Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2002 #3 Skrevet 13. desember 2002 Å, herre gud! Hadde jeg fått noe sånt hadde vedkommende havnet på hat-lista for resten av livet!
Gjest care Skrevet 13. desember 2002 #4 Skrevet 13. desember 2002 Å, herre gud! Hadde jeg fått noe sånt hadde vedkommende havnet på hat-lista for resten av livet! Enig, med anonym her. Disse skortene er Harry.
*Lillian* Skrevet 13. desember 2002 #5 Skrevet 13. desember 2002 Jeg er harry, jeg, og elsker å være det!! Lillian
Gjest Lea Skrevet 13. desember 2002 #6 Skrevet 13. desember 2002 Hadde ikke blitt sur i det heeeletatt jeg. Grisemorsomt! Og blodharry! Just the way I like it!
Kid-a Skrevet 13. desember 2002 #7 Skrevet 13. desember 2002 Liker ikke ting med påskrift. Dette var dessuten ikke harry, men teit. Ha en fin kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå