Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Som ikke er Panduro? Jeg søker og jeg søker, men finner Finnsnes, som visstnok ikke er i nærheten
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Jeg tror det er en som heter Hobbiten, som ligger i Tromsdalen. Utover det vet jeg ikke, for hobbyting er definitivt ikke min sterke side. Finnsnes er langt unna, ja.
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Jeg tror det er en som heter Hobbiten, som ligger i Tromsdalen. Utover det vet jeg ikke, for hobbyting er definitivt ikke min sterke side. Finnsnes er langt unna, ja. ← Fant den jeg og
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Er et par hobbybutikker i sentrum også. Er ikke sikker på hva de heter, da. Den ene ligger i storgata, i 2.etasjen til en bokhandel, og den andre ligger like ved, tar kanskje 1 min å gå mellom de to.
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Er et par hobbybutikker i sentrum også. Er ikke sikker på hva de heter, da. Den ene ligger i storgata, i 2.etasjen til en bokhandel, og den andre ligger like ved, tar kanskje 1 min å gå mellom de to. ← Tusen takk
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Ligger også en i et smug bortfor veita senteret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå