Gjest uffameg Skrevet 8. juni 2006 #1 Del Skrevet 8. juni 2006 Føttene mine er rene og pene og nettopp smurt med en fet fotkrem. På alle tærne bortsett fra lilletærne er neglene helt vanlig og rette. På lilletærne er derimot neglen mye mindre enn på de andre, kjempetykk og bøyd /bølgete. Ser nesten ut som om den presses sammen av huden både over og under, slik at den synes mindre og mindre. Noen som har noen peiling på hva dette kan være og hva som hjelper? Jeg er veldig flink til å alltid klippe neglene rett av, så skulle ikke tro at det er fordi den er blitt inngrodd heller. Please, gi meg noen tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #2 Del Skrevet 8. juni 2006 Er neglen både tykk og gulaktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 8. juni 2006 #3 Del Skrevet 8. juni 2006 Er neglen både tykk og gulaktig? ← Isåfall er det sikkert neglsopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uffameg Skrevet 9. juni 2006 #4 Del Skrevet 9. juni 2006 Den er kanskje bittelitt gul ja, men ikke mye. Er det noe soppdrepende middel jeg kan prøve å smøre på? Jeg har Dactacort hjemme, men det er kanskje ikke ment for den slags bruk? Tusen takk for svar altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #5 Del Skrevet 9. juni 2006 Det høres ut som neglsopp ja. Du er bare ikke så kraftig "angrepet" som andre jeg vet om som har det.. Du får kjøpt en lakk du kan smøre over over en lang periode. Ellers finnes det en svindyr pillekur; men den vil jeg tørre å påstå at du ikke trenger(var det 2000 den kostet?). Ellers har jeg lest kjærringråd; smøre på eddik, sitron, osv. Aner ikke om de hjelper. Kanskje du får noen gode tips om du tar et søk på neglsopp her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 10. juni 2006 #6 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg har også sånn liten negl, som forsvinner litt inni tåen. Men den er ikke gul eller noe, den viser nesten bare ikke. Men det er helt normalt. Tror det er arvelig, for både mor og mormor har det sånn også. Og jeg har akuratt vært hos en fotpleier så det er ikke noe galt med den. Det kan jo du også gjør hvis du er i tvil, besøk en fotpleier. Det er bare sååå deilig!! Jeg betalte 380kr for nesten en time. Absolutt verdt pengene!! Der får du mange gode tips også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2006 #7 Del Skrevet 10. juni 2006 Jeg har alltid hatt slike negler. På de andre tærne har jeg normale, men nokså små negler. På lilletærne virker det som om de ikke er festet på samme måte, de sitter på en måte bare fast nederst... og krøller seg oppover. I hverdagen er jeg så vant til dette, men det er litt kjedelig nå i sandalsesesongen. Det er for eksempel liten vits i å lakkere tåneglene, da det bare fremhever hvor rare de er. Hvis du finner ut hva dette er, så si gjerne ifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 11. juni 2006 #8 Del Skrevet 11. juni 2006 Åh, da er det nok ikke det samme som jeg har. Min er ikke krøllete, men den viser bare nesten ikke. Men når jeg tar på neglelakk legger jeg bare på litt mer enn bare på neglen så ser den ikke rar ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå