Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg hos gyn-spesialist, for å finne ut hvorfor jeg ikke har eggløsning og mens. Etter p-pilleslutt for ett år siden har jeg hatt mensen to ganger... Legen tok en innvendig ultralyd, og fant ut at den ene eggstokken var "potte tett", og at jeg ikke kom til å få mensen på en god stund enda. Utrolig at de kan se det..!! .. Så i morgen begynner jeg på en tabelett-kur som skal fremskynde eggløsning, og hjelpe naturen litt på gang. Jeg er veldig spent, og gleder meg til å se eventuelle resultater! Er det andre som også har gjort dette?

Pumpkin :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for mange år siden var jeg udsat for en bilulykke og efter den udblev mensen i 2 år min gynegeolog trode jeg var komme i overgangs alderen men som jeg sagde til ham jeg er kun 27 du må være gal byttet læge og blev undersøgt fik en hormonbehandlign og vipti yupti så blev alt normalt igen, men når man tager de piller øker chancen for graviditet så jeg måtte passe godt på da jeg havede 3 stk så lykke til med kuren håber den virker lige effektiv på dig som den gjorde på mig

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg har hatt mensen nesten som normalt etter jeg sluttet på pillene for et halvt år siden, men først idag har jeg merket at jeg har fått eggløsning tilbake. Selv om jeg ikke har tenkt å bli gravid med det første er det godt å vite at kroppen er i orden igjen :) Håper du lykkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...