Gjest Wasabi Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Vi har kjøpt en flott hagemøblement; hvite tremøbler med stort firkantet bord, en treseters benk og to stoler i den klassiske litt romantiske stilen som de selger overalt nå. Problemet er å finne noen pene sitteputer til. De som ble solgt der vi kjøpte møblene var klassiske marineblå med hvite striper og ikke aktuelle for oss. Har sett både hos Ikea, Living, Hansen&Dysvik, Plantasjen og Clas Ohlson uten å finne noe annet matchende. Har Kid Interiør, Åhlens og Interiørland på listen og håper å finne der, men er det noen som vet om et sted de har pene hageputer?
Gjest Wasabi Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Bergen! (Tenkte all oppramsingen min var en indikasjon på at jeg bor et større sted jeg!)
Gjest Wasabi Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Ah! Skjønner! Skal sjekke Åhlens, Kid og Interiørland lørdag men tenkte det kunne være noen butikker jeg har glemt..
Gjest gjesta Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Hva med de andre ordinære møbelkjedene da? Bohus, Møbelringen o.l. De overrasker av og til
Gjest Rognebær Skrevet 9. juni 2006 #7 Skrevet 9. juni 2006 Her i byen har de i alle fall noen litt kule og fine hageputer på noen av kjøkkenbutikkene, som f.eks. Rafens!
Gjest Wasabi Skrevet 9. juni 2006 #8 Skrevet 9. juni 2006 Fant kjempefine hageputer hos Kid, ikke bare hadde de stort og bra utvalg men også salg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå