Gå til innhold

Lekre hageputer - hvor?

Anbefalte innlegg

Gjest Wasabi
Skrevet

Vi har kjøpt en flott hagemøblement; hvite tremøbler med stort firkantet bord, en treseters benk og to stoler i den klassiske litt romantiske stilen som de selger overalt nå. Problemet er å finne noen pene sitteputer til. De som ble solgt der vi kjøpte møblene var klassiske marineblå med hvite striper og ikke aktuelle for oss. Har sett både hos Ikea, Living, Hansen&Dysvik, Plantasjen og Clas Ohlson uten å finne noe annet matchende. Har Kid Interiør, Åhlens og Interiørland på listen og håper å finne der, men er det noen som vet om et sted de har pene hageputer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Wasabi
Skrevet

Bergen!

(Tenkte all oppramsingen min var en indikasjon på at jeg bor et større sted jeg!)

Gjest gjest1
Skrevet

joda, men jeg vet om noen utenfor Oslo ;)

Gjest Wasabi
Skrevet

Ah! Skjønner!

Skal sjekke Åhlens, Kid og Interiørland lørdag men tenkte det kunne være noen butikker jeg har glemt..

Gjest gjesta
Skrevet

Hva med de andre ordinære møbelkjedene da? Bohus, Møbelringen o.l. De overrasker av og til ;)

Gjest Rognebær
Skrevet

Her i byen har de i alle fall noen litt kule og fine hageputer på noen av kjøkkenbutikkene, som f.eks. Rafens!

Gjest Wasabi
Skrevet

Fant kjempefine hageputer hos Kid, ikke bare hadde de stort og bra utvalg men også salg! :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...