Gjest Little me Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Jeg snakker altså om mutanthår. Hår som plutselig popper opp steder de absolutt ikke skal være. De siste par åra har jeg fått to svarte hår på puppen!!! De må nappes ca hver 3. uke eller no sånt. Strie som søren er de og... Ellers har jeg også 1 på låret som blir no hinsides langt... Flere som har litt merkelige vekster (hår, klumper osv) som popper ut her og der???
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Jeg hadde et 4-5 cm langt hår bak på skulderen her for noen uker siden. Så utrolig irriterende, nappet det ut, men jeg skal holde utkikk for det kommer vel tilbake...
Gjest Little me Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Dærsken!!! Hold utkikk ja for det kommer nok tilbake!!! De på puppa her blir bare ca 5 mm, men likavel...
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har 2 hårstrå over høyre pupp, 2 på baksiden av låret og 3 under navelen Er det vanlig for jenter å ha hår på stortærne, det har jeg Må le av det da
Gjest Little me Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Stortærne blir barbert samtidig som leggene her i gården
Gjest gjest 0 Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Dere er rare!! Jeg har ingen hår som ikke er der de skal være.
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har hår overalt, men ikke på ryggen. På lårene, på leggene, på stortærne, på magen, rundt brystvortene... jeg mengler bare skjegg så er jeg mann. heldigvis finnes det høvler og pinsetter, for lekkert er det jo ikke da...
Gjest joje Skrevet 8. juni 2006 #9 Skrevet 8. juni 2006 (endret) Jeg har HELDIGVIS ingen sånne hår, men kjæresten min pleier å få et par bak på ryggen og på brystkassa. De må jeg selvfølgelig nappe, til hans store irritasjon. ;p Må bare legge til at han har like lite hår på overkroppen som meg (altså nesten ingenting), og da ser det litt rart ut med et par svarte, strie hår. Endret 8. juni 2006 av joje
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2006 #10 Skrevet 8. juni 2006 Venninna var så bekymret at hun ikke visste helt hvor hun skulle gjøre seg. Hun viste meg noen mørke flekker rundt brystvortene, og nektet for at det kunne være inngrodde hår, helt til jeg ga henne en nål og 5 min alene på badet med godt lys...
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #11 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har hår overalt, men ikke på ryggen. På lårene, på leggene, på stortærne, på magen, rundt brystvortene... jeg mengler bare skjegg så er jeg mann. heldigvis finnes det høvler og pinsetter, for lekkert er det jo ikke da... ← Da er vi i samme båt mysan
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #12 Skrevet 8. juni 2006 Skal vi se Ansiktet og halsen: kraftig hårevekst, må barbere meg hver morgen for å føle meg vel Bryst: 10-15 lange svarte hår pr pupp, nappes når jeg har tid Mage: veiviser, barberes Lår: ekte “skog”, barberes/vokses/epileres når jeg har tid og ork nok til å vri meg i de interessant vinklene som må til Legger: ca normal hårevekst tror jeg, men det er pga langvarig voksing/epilering Føtter og tær: noe hårevekst, og barberes Og ja, jeg er født kvinne
Gjest Tanita Skrevet 8. juni 2006 #13 Skrevet 8. juni 2006 Det er vanligere enn vi tror, med hårvekst. I jobben min skjønte jeg det etterhvert, de hadde hårvekst på de utroligste steder.
Gjest Little me Skrevet 9. juni 2006 #14 Skrevet 9. juni 2006 (endret) I know... mange middelaldrende damer som har no seriøst med hår rundt aeloa... eh... Hva søren heter det igjen??? Det mørke området rundt brystvorta??? Ikke aeloa i hvert fall, men noe i den duren. Endret 9. juni 2006 av Little me
Nita Skrevet 9. juni 2006 #15 Skrevet 9. juni 2006 (endret) Eh...det skal godt gjøres å få kløe av et par hår på puppen Viser til TS's overskrift Endret 9. juni 2006 av Nita
Gjest Little me Skrevet 9. juni 2006 #16 Skrevet 9. juni 2006 Eh...det skal godt gjøres å få kløe av et par hår på puppen Viser til TS's overskrift ← Var kun humoristisk ment da jeg like før lagde en tråd hvor jeg sutra over at jeg klødde så fælt på puppa...
Gjest gjest1 Skrevet 9. juni 2006 #17 Skrevet 9. juni 2006 I know... mange middelaldrende damer som har no seriøst med hår rundt aeloa... eh... Hva søren heter det igjen??? Det mørke området rundt brystvorta??? Ikke aeloa i hvert fall, men noe i den duren. ← Areola? heter det ikke det tro? Vi kvinner får mer hårvekst når østrogennivået går ned, for da blir testosteronnivået for høyt i forhold. Nå er ikke jeg kommet i overgangsalderen ennå, og jeg har faktisk mindre hår på kroppen nå enn for bare ti år siden... veiviseren trenger jeg ikke nappe fullt så ofte lenger, rundt brystvortene bare veldig sjeldent, og leggene trenger heller ikke barbering like ofte. Øyenbrynene har jeg nappet siden jeg var fjorten, og der er det knapt hår igjen på de tidligere nappede områdene... Når jeg kommer i overgangsalderen forventer jeg å få bart og skjegg... da er det frem med pinsetten igjen.
Gjest Tanita Skrevet 9. juni 2006 #18 Skrevet 9. juni 2006 Nei, ikke pinsett!!! Bruk voks! Med pinsett kan det bli verre på overleppe og hake... Men ikke på øyenbryn for der kommer det bort jo lengre en holder på å fjerne de. Voks er mye bedre for å unngå stive hår på overleppa. Bare et tips.
Gjest Fruktfat Skrevet 9. juni 2006 #19 Skrevet 9. juni 2006 Dærsken!!! Hold utkikk ja for det kommer nok tilbake!!! De på puppa her blir bare ca 5 mm, men likavel... ← det er helt normalt å få hår rundt brystvortene. det er noe som kommer med alderen, som hår bak på lårene. gutta får hår i og på ører, blant annet.
Yme Skrevet 9. juni 2006 #20 Skrevet 9. juni 2006 Har også hår på puppene mine. Egetlig på hele brystet... Vokser hår i ansiktet mitt også! Har faktisk ett hår som våkser på den ene knoken min hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå