Gå til innhold

KG "kulturen"

Gjest Gjest_Poltergeist_*

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sexy Cat, er det mulig å bli morsommere? Du tar kaka. Hver gang  :klappe:  :legrine:

Jeg spiser sjeldent kake. Må passe på vekta. :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjempebra innlegg, Poltergeist.

Og jeg har på grunn av dette blitt med på å starte et nytt forum... Jeg orker ikke mer KG-drit.

Send en link over hit da. :sjenert:

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Veldig bra sagt Poltegeist, de innleggene du har skrevet her :klappe:

Det du siterte til er blitt "moddet" vekk, men jeg så det(fra den aktuelle tråden og fra deg på Ris og Ros), hadde tom. kommentert det til vedkommende som sa det, og syns det var et motbydelig utsagn!

Hvilket jeg også fortalte i et innlegg til denne gjesten. (stikkord: Veske 1 og 2)

Dette bla.er blittt moderert bort fordi jeg siterte denne gjesten med dette utsagnet og fortalte hva jeg mente om det!

Syns det er bra at de har fjernet det, for det utsagnet var ekstremt stygt til T.S. på den aktuelle tråden.

Jeg har også sett en fæl tendens til at enkelte skal, vil eller føler en trang til å rakke og hakke på enkeltbrukere, gjester/nybegynnere!

Jeg må si en ting vedr. dette! Er trådstarter nedlatende mot andre i utgangspunktet, mener jeg det er lov å være tilrettesettende med svarene!

MEN.............................

MÅ VI VIRKELIG INNFØRE KG. VETT REGLER HER?

1)Er vi uenige, så si det på en hyggelig måte!

2)Gi deg i tide, det er ingen skam å holde kjeft. (LL)

3)Har du uttalt deg negativ til TS. hold smella så lenga TS bøyer seg i "støvet"

4) Hvis du MÅ slenge med leppa uten saklig grunn, skriv det ned her, men ikke post det!

5) Respekt er noe man får fordi man har fortjent det!

Har DU gjort deg fortjent til respekt?

Denne lista kan fortsette til å bli usedvanlig lang, og jeg mener det er ille at vi må minne folK på vanlig folkeskikk! (som i bunn og grunn er barndomslære)

Endret av Miloine
Skrevet
MÅ VI VIRKELIG INNFØRE KG. VETT REGLER HER?

Alle forum har regler. :ler:

1)Er vi uenige, så si det på en hyggelig måte!

Definer hyggelig.

2)Gi deg i tide, det er ingen skam å holde kjeft. (LL)

Hva hvis man ikke vil holde kjeft?

3)Har du uttalt deg negativ til TS. hold smella så lenga TS bøyer seg i "støvet"

HÆ??

4) Hvis du MÅ slenge med leppa uten saklig grunn, skriv det ned her, men ikke post det!

Må ALT være saklig?

5) Respekt er noe man får fordi man har fortjent det!

Enig.

Har DU gjort deg fortjent til respekt?

Denne lista kan fortsette til å bli usedvanlig lang, og jeg mener det er ille at vi må minne fol på vanlig folkeskikk!

Og ellers så har du planer om å bli moderator ser jeg? :sjarmor:

Skrevet
Jeg orker nemlig ikke å være her som den andre brukeren. Innlegg jeg skriver som Tispa kan få applaus, men skriver jeg det samme som den andre brukeren, evt som gjest, er det mye dritt å få.

Jeg opplevde det samme, blant annet av folk som nå er blant de som klager over dobbelmoral, mobbing og hetsing.

Mange hadde mye imot Melk. Som gjest kunne jeg imildertid få riktiig så fine svar på det jeg lurte på av de som kunne være direkte ufine mot meg når jeg hadde nick.

Jeg har vært her i mange år, og synes igrunnen ikke det er mer mobbing her nå enn før. Synes imidlertid det er blitt mer klaging og surting, for ikke snakke om koseklubbtendenser.

Jeg slettet meg, men kommer innom i ny og ne. Noen ganger nå når jeg skriver noe kritisk i en tråd kan jeg få meldinger om at "så feigt å være gjest". Vel, jeg ER gjest, og har ikke noe nick. Noe troll har jeg imidlertid aldri vært, ei heller nå som jeg opptrer mer i det skjulte.

-Melk

Skrevet (endret)
Synes imidlertid det er blitt mer klaging og surting, for ikke snakke om koseklubbtendenser.

Kunne ikke ha vært mer enig. Disse kosemoseoverdose-trådene.

"Hvem er klokest? hvem er penest? Hvem er snillest? Uæææææææh...hvorfor har ingen nevnt meg???????? :grine: Sånn...der nevnte jeg deg. Håper du er fornøyd. :klem::kose::kyss:

Hva annet kan man gjøre enn å SE og LE? :ler:

Endret av Sexy C
Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Og ellers så har du planer om å bli moderator ser jeg?  :sjarmor:

Nei, ingen planer om det, med to jobber, en femtenåring i huset, aktiv medlem av to foreninger, husarbeid, FAU sekretær, elsker og aktiv på KG, så NEI! ;)

Endrer litt for å legge til til SC jeg har også 3 katter (ikke feit og nevrotisk av den grunnen) og er imot Lamahusdyr i bla. Norge! ;) Så det!

Endret av Miloine
Skrevet
Nei, ingen planer om det, med to jobber, en femtenåring i huset, aktiv medlem av to foreninger, husarbeid, FAU sekretær, elsker og aktiv på KG, så NEI!  ;)

OMG. Nå vet jeg hvor du bor...hvordan du ser ut, hva du jobber med og hva du gjør i fritiden. Scary.

heldig for deg har du støtt på en snill en denne gang. :klem:

Gjest Miloine
Skrevet (endret)
OMG. Nå vet jeg hvor du bor...hvordan du ser ut, hva du jobber med og hva du gjør i fritiden. Scary.

heldig for deg har du støtt på en snill en denne gang. :klem:

:overrasket: no vart æ skræmt ja! :tristbla:

Jeg som har prøvd å holde det kjempehemmelig at jeg bor i Oslo, er tidlgere barnepsykolog men at jeg nå jobber med dyr, er født 29 oktober 1970, har samboer og en sønn på 15. Fillern at du fant ut det da! :ler: jeg som har vært sååå diskre :sjenert:

Men du er en smarting, det skal du ha som fant ut dette før jeg sa noe som helst!

:ironi::ironi::ironi:

:ler:

Endret av Miloine
Gjest Jest(gjest)
Skrevet

Takk til Poltergeidt! D u sa det du og til Miloine og dere andre minus unntak som SC! Vi trenger noen KG huskeregler, og håper jeg som "snill" gjest kan legge de du har(Miloinie) ut på Snikk Snakk, og få flere regler! Det vil si, KG VETT REGLER! :)

Gjest Miloine
Skrevet
Takk til Poltergeidt! D u sa det du og til Miloine og dere andre minus unntak som SC! Vi trenger noen KG huskeregler, og håper jeg som "snill" gjest kan legge de du har(Miloinie) ut på Snikk Snakk, og få flere regler! Det vil si, KG VETT REGLER!  :)

:ler: Kjør på du om du vil!

Gjest gjest1
Skrevet

De som var oppførte seg dårlig i Mims-tråden holder seg tydeligvis unna denne tråden.

Skrevet
De som var oppførte seg dårlig i Mims-tråden holder seg tydeligvis unna denne tråden.

Jaja folkens. Nå må ikke det hele ende med at man fortsetter jakten på de som jaktet sist.

Be the better man og slikt.

Gjest gjest1
Skrevet
Jaja folkens. Nå må ikke det hele ende med at man fortsetter jakten på de som jaktet sist.

Be the better man og slikt.

Neida, det er sant. Var ikke noe i den retning jeg tenkte da jeg konstaterte det. Tenkte at det kanskje viser at de er litt skamfulle, med eller uten grunn.

Skrevet

er det ikke typisk? ;)

Skrevet
Neida, det er sant. Var ikke noe i den retning jeg tenkte da jeg konstaterte det. Tenkte at det kanskje viser at de er litt skamfulle, med eller uten grunn.

Neida, jeg tror ikke du tenkte det slik. Og jeg tror heller ikke alle som klagde på TS i konf-tråden heller forutså utfallet. Men jeg har nå sett mange innlegg om "de derre [navn på folk som ikke er snille] fra mims"-tråden. Som i mims-tråden gjelder nok mange bekker små når det kommer til andre folk og.

"No snowflake in an avalanche ever feels responsible."

Gjest Miloine
Skrevet (endret)

Her er jeg enig med deg Sukkerert!

Men tror det er best denne debatten blir liggende, da den har skapt veldig, veldig mye blest rundt seg!

Men jeg er enig i det du sier, og tror noen føler seg mere truffet enn andre ja!med grunn!

Plutselig så var det ikke så gjevt å være dem lenger, men da blesten sto på rundt den aktuelle tråden virket det ut som om det var en konkuranse om å slenge mest mulig dritt til trådstarter (sånn en gjest nevnte det!)

JHer prøver jeg å være moralistisk, så ser jeg at jeg har lagt ut i det vide og det brede selv (mye mer enn den jeg svarte til)

Ja, jeg ser det, kunne ikke la det ligge selv jeg da! :sjenert:

Endret av Miloine
Skrevet

Plutselig så var det ikke så gjevt å være dem lenger, men da blesten sto på rundt den aktuelle tråden virket det ut som om det var en konkuranse om å slenge mest mulig dritt til trådstarter (sånn en gjest nevnte det!)

Og snart snur vinden og det blir en konkurranse om å slenge mest mulig dritt til de som slang dritt sist.

Two wrongs osv.

Skrevet

Jeg blir gal av å ikke vite hva som foregikk i den konfirmasjons-tråden alle snakker om.. :sjenert: Et par dagers kg-pause, og jeg går glipp av alt!

Gjest Miloine
Skrevet
Og snart snur vinden og det blir en konkurranse om å slenge mest mulig dritt til de som slang dritt sist.

Two wrongs osv.

Huff ja, :ler: det blir vel noe i den duren der ja!

"Du slang mere dritt enn meg, nehei det gjorde jeg ikke det så, det var det xxx som gjorde! Mulig det men, du sa det sist etter at jeg sa at ...osv..ja, greit nok det, men da hadde allerede TS. sagt greit, ja jeg gir meg, men herreguda, etter det så sa du bla, bla, bla, bla, ...du slang dritt sist, jeg gav meg før deg så blæda!

Hey, trådstarter gav seg på side 1, jeg gav meg på side6 og du på side 7, nå får du jammen gi deg ass ;)

:murvegg: eller noe sånt :forvirret:

:ler: utrolig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...