Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Kjæresten min og en kamerat har en tid planlagt å ta en langhelg på motorsykkel. Guttetur. For etpar uker siden kom de i snakk m to jenter på byen. Kameraten er blitt betatt av den ene jenta, og instisterer på ta m henne og venninnen på turen. Jentene har veldig lyst, og han nesten allerede avtalt at det blir sånn. Vet at den andre jenta fikk et godt øye til typen min, og siden det er snakk om motorsykkeltur kan det bare være to passasjerer, så jeg kan ikke bli med selv. Hadde dere jenter syns dette var ok?
Titti72 Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Det får da være måte på. Jeg hadde sagt nei og dermed basta. Jeg hadde ikke engang giddi og diskutert det!
Gjest BagLady Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Da får heller du bli med kjæresten din, så kan kameraten ta med den nye flammen.
Nabodama Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Det er jo ikke guttetur lenger når kameraten vil ha damer med. Men det er VELDIG respektløst overfor deg at han vil ha med begge to....en til hver, liksom. Eller han tenkte sikkert mer på at hun som han vil ha med ikke vil være med ham alene uten venninna. Uansett burde du nå få tilbud om å være med, så kan kameraten ha med den dama han har truffet. Vil/kan du ikke være med, så bør kjæresten din dra uten dame på baksetet. Hva sier kjæresten din til dette da?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Typen min sier han ikke vil ødelegge turen. Men hvis kompisen på død og liv vil ha med jenta, får han finne en singel kompis til venninnen. Og så kan typen og jeg reise sammen. Hvis ikke får det bli guttetur. Det er selvsagt helt ok. Jeg er ikke kjip eller vanskelig om jeg sier det sånn????
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Var visst sånn at "flammen" til kompisen ikke vil på tur uten venninnen. (Hun og kompisen til typen min kjenner hverandre ikke spesielt godt)
Nabodama Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 Typen min sier han ikke vil ødelegge turen. Men hvis kompisen på død og liv vil ha med jenta, får han finne en singel kompis til venninnen. Og så kan typen og jeg reise sammen. Hvis ikke får det bli guttetur. Det er selvsagt helt ok. Jeg er ikke kjip eller vanskelig om jeg sier det sånn???? ← Er det kjæresten din som sier at kompisen får finne en singel fyr som venninna kan sitte på med, eller er det du? Fikk det ikke helt klart....
Gjest 2324 Skrevet 8. juni 2006 #9 Skrevet 8. juni 2006 Du er ikke kjip. De færreste ville funnet seg i noe slik.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #10 Skrevet 8. juni 2006 Tenkte at JEG kunne si at kompisen fikk ta med seg en annen singel kompis til venninnen. Det er første gang jeg har tenkt på å nekte typen min noe som helst (har aldri vært nødvendig før...).. Derfor er det flott å få bekreftet at det er flere som tenker som meg.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #11 Skrevet 8. juni 2006 Min mann ville aldri kommet på tanken engang. Spør ham om det er greit at du drar på MC/campingtur med en eller annen fyr han kjenner, uten at han er med selv...
Gjest *Snart medlem* Skrevet 8. juni 2006 #12 Skrevet 8. juni 2006 Aldri i verden. Hvis det absolutt skal være to jenter og to gutter, blir det kjæresten din og deg, og kompisen hans og flammen. Hvis venninnen hennes absolutt skal være med i tillegg, får dere finne en ekstra singel kompis å ta med. Alternativt drar de på guttetur bare de to, eller hvis kompisen absolutt må ha med seg den nye flammen, drar bare kompisen og flammen på tur.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #13 Skrevet 8. juni 2006 Tenkte også jeg kunne spørre om han syns det ville være ok om jeg lager avtaler med gutter jeg møter på byen.... Motorsykkelturen blir jo nesten som dobbeldate å regne, syns jeg.
Nabodama Skrevet 8. juni 2006 #14 Skrevet 8. juni 2006 Ja, det blir som en dobbeltdate å regne, og jeg kan ikke forstå at han forventer at du skal synes det er greit. Du trenger egentlig ingen argumentasjon klar, for dette burde han skjønne selv. At han i det hele tatt vurderer å dra på tur med de to jentene, får meg til å
Bloody Archibald Skrevet 8. juni 2006 #15 Skrevet 8. juni 2006 Jeg er en ivrig forkjemer for at man skal kunne ha "separate" liv også i parforhold. Dvs reise på tur med gutta osv, men det får være grenser. Helt enig med innleggene over. Jeg hadde aldri akseptert at min kjæreste reiste på en tur sammen men en venninne og to menn de hadde møtt på byen.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #16 Skrevet 8. juni 2006 Takk :-) Nå har jeg masse selvtillitt til å ta opp dette i ettermiddag. Tror typen rett og slett blir litt "overkjørt" av kameraten sin her. Er selv veldig for å kunne gjøre litt ting hver for seg, men å date andre personer må det jo bli en slutt på når man har kjæreste.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #17 Skrevet 8. juni 2006 Skjønner at typen din ønsker å gjøre kompisen en teneste ved å hjelpe han. Uten typen din blir nok ikke den nye flammen til kameraten din med, siden hun er avhening av venninen sin i en så tidlig fase. MEN det får være grenser for hva typen din kan gjøre for kompisen, kjæresten er tross alt i første rekke. Stå på ditt
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #18 Skrevet 8. juni 2006 Uten typen din blir nok ikke den nye flammen til kameraten din med rettes til Uten typen din blir nok ikke den nye flammen til kompisen til typen din med
smidja Skrevet 8. juni 2006 #19 Skrevet 8. juni 2006 Det er jo ikke guttetur lenger da. Kan ikke kompisen og flammen hans ta en tur alene en annen gang da? Hvorfor skal hun være med på kompistur? Skjønte ikke den biten jeg. Forøvrig ville ikke jeg ha funnet meg i det nei, og jeg er ikke sjalu av meg
Pilar Skrevet 8. juni 2006 #20 Skrevet 8. juni 2006 Guttetur er guttetur, dette er ikke lengre en guttetur, og skal kameraten til typen ha med seg en dame, så kan vel du også være med ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå