Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Har sett en reklame flere ganger på tv i det siste. Det er en stein som står mellom en sprekk i fjellet. Bare luere på hvor dette er. Fant ikke noe på nettet om det. Er det i norge? Jeg har sååååå lyst til å se den en gang. Noen som kan hjelpe?
hjertesukka Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Det er Kjerag-bolten innerst i Lysefjorden, Rogaland.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 http://home.online.no/~strandrl/nkjerag.html
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Den hadde ikke jeg hoppet ned for å stå på. Jeg kjenner jeg blir svimmel bare av å se bildet av han som står der...
LilleBille Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Den hadde ikke jeg hoppet ned for å stå på. Jeg kjenner jeg blir svimmel bare av å se bildet av han som står der... ← Helt enig - jeg blir helt kvalm bare av tanken.
Gjest Emera Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Huff, ja jeg kjenner jeg blir svimmel og kvalm jeg og. Prekestolen ligger ikke langt fra Kjerag, jeg tør ikke gå opp dit heller. Men så har jeg en temmelig kraftig høydeskrekk...
Gjest Gjesta Skrevet 9. juni 2006 #7 Skrevet 9. juni 2006 Ingenting kan få meg opp dit!! det prikker i beina bare ved tanken!! Mannen min har vært der noen ganger og sier at jeg bare MÅ bli med. Men ellers takk
Missbumblebee Skrevet 9. juni 2006 #8 Skrevet 9. juni 2006 Har vært der jeg, og det er helt UTROLIG fint der!! Ligge på kanten og se ned på bitte-bittesmå båter laaaangt der nede. Så vidt jeg husker er det et stykke å gå før man kommer dit, men det er en helt grei tur med mye fint å se på på veien. Har lyst til å dra dit en gang til jeg.
liv Skrevet 9. juni 2006 #9 Skrevet 9. juni 2006 Jeg skulle gjerne vært der men mannen kommer nok til å få panikk bare ved tanken så jeg får vel være snill og holde meg på litt lavere grunn.
Gjest Purple Skrevet 9. juni 2006 #10 Skrevet 9. juni 2006 Det er ikke så ille som det ser ut som. Samme med Prekestolen. Ikke noe problem å sitte og dingle med beina der, men alle som hører om det, men ikke har vært der, blir jo helt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå