Gjest meg Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Hvorfor blir jeg MØKK sjalu hvis ei gammel flamme av kjæresten min ringer og spør om hun kan komme til festen hans. Jeg hata det! Ble så sur, og ville ikke være der engang nesten. Han vet at jeg har litt store problemer med henne og rundt det som har skjedd.. men når hun hadde kommet så brydde jeg meg egentlig ikke.. Hun satt der og var utrolig pen (hun er ei nydelig jente og vært min venninne i mange år) Og viste ikke negang interesse for kjæresten, og hvorfor skulle hun det uansett? Det er FORTID, Men hvorfor blir jeg sånn.. Så forbanna bare han ser etter henne, eller smiler til henne- Det er så hardt.. Sjalusi er så forferdelig slitwsomt- både for meg og kjæresten...
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Ikke så lett å være rasjonell når sjalusien kommer snikende. Har hatt det på samme måten med min kjæres x. De har vel aldri vært sammen, men forelsket i hverandre på hvert sitt tidspunkt. (Dette var før jeg kom inn i bildet...) Men når han besøker henne (de er fortsatt venner) blir jeg så innmari sjalu... Veit ikke om jeg har noen gode tips. Men en x er jo nettopp det. Det er en grunn til at det ble slutt og at han heller er sammen med deg. Men snakk med han, hvis han skjønner hva du sliter med så kan han jo prøve å være mer oppmerksom mot deg også... Er ofte ikke så mye som skal til. Et lite smil til deg, et blunk eller bare at han kommer bort og gir deg et kyss eller sier han er glad i deg. Det vil nok hjelpe dere begge, og er et lite offer for han slik at du kan ha det bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå