Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Møtte en kar på nettet. mange meldinger ble det ,før vi møttes. Både likte og ikke likte hverandre. Samme temperament. Ble en del usikkerhet. Vi har tilbringet 3 helger sammen. Noe bra,noe mindre bra. han var veldig flink å smsè meg i starten,lurte på hva jeg drev med etc. og jeg svarte. Nå sender han ikke meldinger mer og ringer ikke. Trenger TID,sier han. Han sier han liker meg på mange måter,men trenger tid for seg selv.Og han har ikke andre prosjekt på gang,det sier han når jeg spør. Hva er da grunnen til å snu så mye,men likevel ville ha kontakt,når han sier han liker meg,men likevel trekker seg vekk? Jeg er invitert til han om 2 uker... Jeg skjønner ikke dette.Har spurt om det er slutt,men han vil forsette å holde kontakt for å se hva det blir til. likevel,denne tidspausen,hva er det egentlig?? Jeg har IKKE presset meg på han,det var motsatt i starten. Nå er jeg forelsket.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Han vil tone ned forventingene dine litt, men vil gjerne knulle deg i blant.
MinMio Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Han er rett og slett ikke interessert. Dessverre så gjør det bare vont verre å ta kontakt. Jeg ville holdt meg unna og prøvd å komme meg videre hvis du egentlig er ute etter en kjæreste. Her er det ingenting å hente... Sorry
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Takk,jo skulle jeg tro,ja. Vel,det var han som tok kontakt.Og var veldig eager på å møte meg. og han var ikke ute etter bare en knullekompisinne,det VET jeg. det er det jeg ikke skjønner,at vi knapt kan sende meldinger en gang???
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Må ellers si at jeg har spurt om vi skal kutte ut,men det er ikke det han vil! Men han må ha tid ,sier han.Det er tiden mellom han og meg som er saken,sier han. Det må vere en gutteting i jaffal ikke jeg forstår. Og jeg er ingen tenåring,ikke han heller.
Gjest Gjest_Nigo-san_* Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Jammen, så gi ham tid da! Er vel ikke annet å gjøre egentlig? Men ikke sett livet ditt på hold for det...
Gjest BagLady Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Uffda, dette er ikke enkelt Men likevel, hvis han sier at han trenger tid, så må han nesten få det. Selv om det er utrolig vanskelig å la ham være i fred, la være å sende koselige meldinger osv, så er det akkurat det du må gjøre nå. Det er ingenting du kan gjøre hverken fra eller til for å få ham til å skifte mening, kanskje finner han ut at han vil være sammen med deg, kanskje ikke. Men ikke la ham utnytte deg!
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #8 Skrevet 9. juni 2006 Tror jeg hadde holdt meg unna og ikke håpet på noe særlig her... Sorry at jeg sier det, men hadde han vært interessert ville han nok vært mer ivrig. Du kan jo ikke bare sitte på gjerdet og vente på at han kanskje blir klar... Tror jeg hadde avlyst besøket om to uker, og sett hvilken reaksjon han kom med da. Så lenge han tror han kan si hopp og du hopper vil det nok ta tid. Hvis du hoøder deg unna litt tror jeg du vil framtvinge en reasjon. Kan godt hende den blir negativ, men da veit du ihvertfall hvor du har han... Lykke til
smidja Skrevet 9. juni 2006 #9 Skrevet 9. juni 2006 Høres ut som om han plutselig fikk litt panikk. Kanskje han følte seg litt presset og stresset? Har ingenting å gjøre med at han var den som var mest på i starten. La han få tiden og kos deg i mellomtiden
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. juni 2006 #10 Skrevet 9. juni 2006 Takk takk for svar til lill meg som går med vondt i magen konstant for tiden. Jeg tror jeg skal avlyse besøket til han om to uker og se det an hva han sier da....
Viviwoom Skrevet 9. juni 2006 #11 Skrevet 9. juni 2006 Takk takk for svar til lill meg som går med vondt i magen konstant for tiden. Jeg tror jeg skal avlyse besøket til han om to uker og se det an hva han sier da.... ← Det er nok ikke så dumt Jeg er enig med det mange andre har sagt: hvis han virkelig ville være sammen med deg, så hadde han nok vært mer iverig. Hvis du er forelsket i ham, og han ikke føler det samme for det, så er det egentlig best å distansere seg litt. Selv om det er vanskelig
Gjest Chantal Skrevet 9. juni 2006 #12 Skrevet 9. juni 2006 Takk takk for svar til lill meg som går med vondt i magen konstant for tiden. Jeg tror jeg skal avlyse besøket til han om to uker og se det an hva han sier da.... ← Det hadde jeg også gjort.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. juni 2006 #13 Skrevet 9. juni 2006 Nettopp,det er jo poenget. MEN,han sier han trenger tid,og at han vil holde kontakten for å se hva det blir til,for han liker meg på mange forskjellige måter. Men,må ha tid for seg selv,tid,tid,tid. Jeg har prøvd å framprovosere et avslag,men det får jeg IKKE.... Jeg har ymtet om andre på nettet,men han sier han ikke har andre prosjekt. Hva faen er galt da da??????????
Gjest Chantal Skrevet 9. juni 2006 #14 Skrevet 9. juni 2006 Nettopp,det er jo poenget. MEN,han sier han trenger tid,og at han vil holde kontakten for å se hva det blir til,for han liker meg på mange forskjellige måter. Men,må ha tid for seg selv,tid,tid,tid. Jeg har prøvd å framprovosere et avslag,men det får jeg IKKE.... Jeg har ymtet om andre på nettet,men han sier han ikke har andre prosjekt. Hva faen er galt da da?????????? ← Som andre her har skrevet så hadde han ikke trengt tid hvis han virkelig var forelsket, betatt eller i det hele tatt likte deg godt? Hva er da han trenger tid til da? Har han mye å gjøre på jobben eller hva er det? Hehe... Jeg syns det virker som om han er veldig usikker på forholdet i mellom dere og at han ikke helt vet. Jo mer du spør, jo mindre interessant tror jeg han vil finne deg også. Han virker nesten litt feig. Mulig at han ikke tør å si at han ikke vil noe mer, men det er bare en teori jeg har. Skal ikke påstå noe som helst. Spør han hva han trenger tid til og la han få denne tiden. Jeg hadde ikke giddet å møte han om to uker.
Viviwoom Skrevet 9. juni 2006 #15 Skrevet 9. juni 2006 Høres ut som om han ikke vil være sammen med deg, men gjerne "holde deg på gress" sånn til bruk i helgene, eller noe sånt. Det er jo totalt egoistisk og innmari urettferdig mot deg. Ville ha droppet ham, ville jeg...
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 9. juni 2006 #16 Skrevet 9. juni 2006 Jeg skal gi han tiden han trenger,men reiser nok ikke på besøk til han ,nei. Kommer nok til å avbestille en dag før..... Jeg trenger nok litt tid ,jeg også,til å innse at han er en fyr som sikkert aldri har tatt et skikkelig standpunkt når det gjelder damer,for han har hatt mange flotte kjærester,men det har visst aldri blitt noe...
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #17 Skrevet 9. juni 2006 gjør deg litt utilgjengelig selv, og se hva han gjør da.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #18 Skrevet 9. juni 2006 Det skal to til å danse Tango. Når den ene danser Polka sier det seg selv at det blir bare spasmer ut av det! Livet dør når man tror at å opprettholde fasader er svaret på det å lykkes! Life was never intended as a game!
Gjest tråddama Skrevet 9. juni 2006 #19 Skrevet 9. juni 2006 lykkes ved å holde på en fasade? Vel,jeg greier ikke holde på fasaden,jeg? Hva mener du? Jeg gjør det jeg føler for,men tar i mot råd og støtte...
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #20 Skrevet 9. juni 2006 Det er hans MO(modus operandi= måte å gjøre ting på,for de som ikke kan Latin) som er fasaden. Du gjør ikke noe galt! Poenget mitt er at vi for det meste går rundt og skal spille et spill, noe som er helt idiotisk! Livet er ikke et spill. Hva vil du med han? hva vil han med deg? Si det rett ut og det minste du kan forvente er at han sier det rett ut tilbake til deg. Om ikke så bør det være rett ut!!!!!! AAAAARgh! Det jeg mener er så enkelt som at dersom du føler en frustrasjon med hans væremåte er det fordi han er en tulling, hverken mer eller mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå