Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utenfor er det nå 25 grader og det blir nok mer.

Jeg sitter og ser ned på gustne meg og tenker at nå skal jeg jaggu ut i sola snart! (i alle fall i helga)

Case: Jeg tåler sola svært godt etter et par dager i sola, men de par første dagene må jeg være svært forsiktig. (merkelig) Jeg kan også få soleksem hvis det er sterk sol og veldig varmt.

Hva er deres favoritt solkremer, og disse pillene som liksom skal forberede huden på soling, virker de eller er det virkelig humbug?

Skrevet

Ja sånn går det når man er stresset og samtidig satt ute i finværet og drakk vin i går! :murvegg:

Kunne noen flytte denne til velvære pls? :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg synes at Vichy har gode solkremer både til ansikt og kropp, og de er hverken veldig dyre eller overparfymerte, og dessuten har de de beste solfiltrene på markedet.

Gjest gjesta
Skrevet

Liker Cliniderm sine. Enkelte hevder de skal være hakket bedre enn Vichy sine i forhold til solfiltre, men personlig har jeg ingen formening om dette er tilfelle eller ikke. Liker Vichy sine også.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Min soleklare vinner i solkrem-konkurransen er Estee Lauder.

Den er virkelig helt fantastisk! Jeg får også lett soleksem den første uken i solen, deretter tåler huden min hva som helst. Kan også reagere på solkremer. Men denne er helt super!

Den går lett inn i huden, og huden blir myk og lukter godt etterpå. Tror den også er vanfast.

Anbefaler den på det sterkeste. Bruker også aftersun i samme merke..

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg kjøpte en fra Vichy til ansiktet i påsken, og den er super. Trekker raskt inn i huden og merkes overhodet ikke etterpå, den føles bare som en vanlig, lett fuktighetskrem. Har kjøpt en spray til kroppen nå også, og den virker lovende. Lukter nesten ingenting, og inneholder ikke konserveringsmidler for dem som er opptatt av sånt.

• 1 år senere...
Skrevet

Helt klart Eucerin. Uten parfyme og fargestoffer. :tommelopp:

Skrevet

Sverger til Weleda. Ikke testet på dyr, fysisk filter, og uten merkelige tilsetningstoffer.

Gjest nextlife
Skrevet

Dr Hauscha eller Weleda, ingen kjemiske filter, ingen hormonpåvirkende stoffer, ikke teste på dyr osv, sist men ikke minst, den fungerer veldig bra :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...