eterem Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 (endret) I april bestilte jeg en pakke fra SN som aldri kom fram. Jeg sa i fra til SN og fikk beskjed om å vente til en viss dato, og så skulle de prøve å spore den i Hong Kong. Som sagt, så gjort, men pakken var like forsvunnet... Det endte med at de sendte pakken på nytt for en snau uke siden, og nå kan jeg se av pakkesporingen at den har kommet til norge. Men nå (på samme dag, faktisk) har også den originale pakken kommet. Den originale pakken har blitt stoppet i tollen som antatt tollpliktig, noe den ikke er (betalte bare 154 kr). Så spørsmålet er... hva gjør jeg nå? I mailen fra SN skrev de at jeg skulle avvise en av pakkene dersom begge kom fram. Men er det bare å si på posten at jeg ikke vil ha pakken? Og hva med den de har stoppet i tollen? Må jeg da legge fram bevis på hvor mye jeg har betalt? Endret 8. juni 2006 av eterem
Gjest 2324 Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Hvis du lar være å hente pakker på posten, sendes de tilbake etter en viss tid.
Latee Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Ja, legg frem bevis på posten, da ordner det seg som regel. Om dette ikke går, sender du et brev til posten med kopi av kvitteringer osv..
eterem Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2006 Men de skrev jo at den ene måtte returneres. Og de kan jo sikkert spore om pakkene har kommet frem eller ikke.... eller? Har liksom ikke lyst til å gjøre meg til kjeltring for så lite heller...
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Bare la være å hente den ene, så blir den retunert til Strawberrynet. Ikke noe problem
Gjest Cosmic Girl Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Ja, bare la være å hente den. Du får da først en hentemelding på posten, så en duplikatmelding. Når du fortsatt ikke henter den da etter 2-3 uker fra siste melding, returnerer de den.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 hvordan klarte du å finne pakkesporing? VENTER PÅ PAKKE FRA LOOKF MEN HAR IKKE KOLLINR.HVA GJØR JEG
eterem Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 8. juni 2006 hvordan klarte du å finne pakkesporing? VENTER PÅ PAKKE FRA LOOKF MEN HAR IKKE KOLLINR.HVA GJØR JEG ← Tror ikke Lookfantastic har pakkesporing. Pakkene fra Strawberrynet sendes rekommandert, derfor kan de spores. Fra og med de har ankommet Norge, vel og merke.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #10 Skrevet 8. juni 2006 Litt off topic: Min pakke ankom Oslo i går, men den bruker søren meg to dager opp til St.Hanshaugen postkontor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå