Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Et typisk eksempel på hvor lettvint de kriminelle har det. Det er ikke folk på jobb på dagtid engang for å ta stilling til om en person skal arresteres eller ikke, å da slippes den kriminelle fri. Selv om h*n begår flere forbrytelser som h*n blir tatt for i løpet av få timer. http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID...78/1278/NYHETER
Gjest 2324 Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Tror jeg driter i å studere jeg, kan gjøre kariere som yrkeskriminell.
Gjest TS Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Tror jeg driter i å studere jeg, kan gjøre kariere som yrkeskriminell. ← Kan være like greit det. Da slipper du masse studielån og flere år med dårlig råd
Gjest gjest1 Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Det er ikke sikkert det er like slapt andre steder, som det er på Revetal tydeligvis.
Gjest 2324 Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Det er ikke sikkert det er like slapt andre steder, som det er på Revetal tydeligvis. ← Da får jeg flytte dit da.
Gjest Gjesta Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Jøsses, så overraskende at streiken blant politijuristene faktisk fikk konsekvenser! Ikke rart det ble en diskusjonstråd ut av et slikt sjokk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå