skrue Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Skal kjøpe noe i denne serien som skal være gave i et bryllup. Men, jeg finner lite om den på web. Noen som vet hvor glass++ i denne serien er å få kjøpt?
Angelheart Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 Jeg fikk mine fra Til Bords. De har også et stort utvalg andre Rosendal-produkter.
skrue Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2006 Ok, takk. Fant ikke Rosendal nevnet på hjemmesidene til TB eller CG. Det gjør det jo å mye enklere å få tak i ting når disse har det.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 Ah, godt valg. Grand cru-serien er skikkelig gode vinglass. *ekspert* Synes Grand cru selges "over alt". I tillegg til kjedene nevnt over så har også Traktøren og Feinschmecher (?) glassenene. Du vil antakelig høyst sannsynlig finne glassene i alle finere kjøkkenutstyrsforretninger.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Her er forresten forhandlerlisten for Oslo: http://www.rosendahl.com/main.php?qsConten...ist&qsCity=Oslo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå