Gå til innhold

Hvordan blåse opp en Pilates-ball

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan får dere luft nok i en sånn stor gymball som brukes ved Pilates? Fikk med en pumpe men den er ikke brukendes, lufta strømmer ut av ballen fortere enn jeg får den inn.. Den blir iallefall for bløt og lav.

Går det an å gjøre det på bensinstasjon, der du fyller luft på bilen f.eks.?

Videoannonse
Annonse
Gjest BagLady
Skrevet

Hei

Er du sikker på at du har montert pumpa riktig? Mi pumpe har to muligheter, ei for å pumpe opp og ei for å få lufta ut igjen (skjønt det skjer jo egentlig av seg selv).

Hvis ikke ville jeg gått til butikken og klagd, for det er meningen at pumpa skal fungere :)

Gjest allium
Skrevet

Jeg gjorde det på bensinstasjonen etter forslag fra butikken der ballen ble kjøpt. Fungerte fint.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Det går fint å blåse de opp på bensinstasjoner. Ellers vet jeg at de kan gjøre det for deg på en del treningsstudioer, hvis du er medlem ved et sånt

Skrevet

Når jeg blåste opp min fulgte det med to sånne hvite små rør i to forskjellige størrelser...Putta den som passet inn i hullet på ballen og blåste den opp selv;)

Gjest Gjest
Skrevet

Hm, jeg blåste den opp rett i hullet jeg (for en setning :ler:)

Gjest allium
Skrevet
Hm, jeg blåste den opp rett i hullet jeg (for en setning :ler:)

Og for en lungekapasitet...

Skrevet

henger meg på den:P

Skrevet

Min blå ball hadde også to hvite propper. Den ene satt i ballen, og den dro jeg ut, og blåste opp med pumpa som fulgte med. Tok litt tid, men den ble blåst opp. :)

Dessuten så skal ikke ballen være proppfull. Se bruksanvisning.

Gjest Gjest
Skrevet

Vanlig pumpe til luftmadrass fungerer bra.

Gjest Gjest
Skrevet
:flau: Allium, hanne, tusen takk for det :flau: (men det høres verre ut enn det var, tok bare litt tid :))
  • 4 år senere...
Skrevet (endret)

...

Endret av NovaFlare
Skrevet

Med nok tid så er ikke det noe problem. Blir litt svimmel og sånt, men ballen blir rund, den.

Skrevet

Hvis du skal prøve deg på å fylle luft på bensinstasjonen, pass på så du ikke tar i litt for mye luft ;) Tenkte selv at det sikkert ikke gjorde noe med litt til, og da sprakk den skikkelig altså :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...