Gjest Skjoldete Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Sitter her nok en gang med skjolder etter selvbruningskrem, selv om jeg peeler og smører inn med fuktighetskrem på forhånd. Irriterende! Har prøvd sitron for å "glatte over" og fjerne de mørkeste partiene, men det funket ikke. Finnes det selvbruningsfjerner som kan rette opp det verste for slike som meg?
Gjest Hilde79 Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Du må skrubbe deg så ofte huden tåler det i etterkant og. Bruk gjerne en klut, det blir mer skånsomt. Da går det av på en jevnere måte. (Teit setning, men du skjønte hva jeg mente?)
eterem Skrevet 8. juni 2006 #3 Skrevet 8. juni 2006 ModelCo har en egen flaske med selvbruningsfjerner... Lover at den skal ta bort skjolder etc, men jeg har ikke prøvd den selv... ModelCo får du forøvrig kjøpt på Esthetique.
Gjest itla i.i. Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 St. Tropez har også en selvbruningsfjerner, men vet ikke om den er å få i Norge.
*Dolly* Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 ModelCo har en egen flaske med selvbruningsfjerner... Lover at den skal ta bort skjolder etc, men jeg har ikke prøvd den selv... ModelCo får du forøvrig kjøpt på Esthetique. ← Den har jeg. Synes nå ikke den er så god. Kan like godt bruke skrubbehandsker.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 St. Tropez har også en selvbruningsfjerner, men vet ikke om den er å få i Norge. ← Den kan kun brukes rett etter du har påført selvbruning, altså tar den ikke vekk skjolder etter de 4-6 timene du har det på før dusj.
Gjest Virvel Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Jeg bruker sminkefjerner beregnet på vannfast sminke, jeg. Kjøper en billig en, f.eks. den tofasegreia fra L'Oréal, det funker som bare det. Dynker en bomullsdott med sminkefjerner, lar det virke litt på huden, og skrubber så forsiktig med en klut e.l. etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 Jeg bruker sminkefjerner beregnet på vannfast sminke, jeg. Kjøper en billig en, f.eks. den tofasegreia fra L'Oréal, det funker som bare det. Dynker en bomullsdott med sminkefjerner, lar det virke litt på huden, og skrubber så forsiktig med en klut e.l. etterpå. ← er dette innen de timene når det tørker?? eller når d har tørket å du gjerne har dusja????
Gjest Virvel Skrevet 8. juni 2006 #9 Skrevet 8. juni 2006 Når som helst! Jeg pleier å smøre meg om kvelden, da får fargen utvikle seg i løpet av natten. Hender da at jeg våkner med noen skjolder neste morgen, og de tar jeg med sminkefjerneren. Likegyldig om det skjer før eller etter dusj, borte blir det. :-D
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2006 #10 Skrevet 9. juni 2006 Jeg bruker sminkefjerner beregnet på vannfast sminke, jeg. Kjøper en billig en, f.eks. den tofasegreia fra L'Oréal, det funker som bare det. Dynker en bomullsdott med sminkefjerner, lar det virke litt på huden, og skrubber så forsiktig med en klut e.l. etterpå. ← Hvor lenge lar du sminkefjerneren virke på huden?
Gjest Tanita Skrevet 9. juni 2006 #11 Skrevet 9. juni 2006 St Tropez får du i hudpleiesalonger. Hvis den har fått sittet en stund, vil bare tålmodighet og peeling hjelpe.
Gjest Virvel Skrevet 10. juni 2006 #12 Skrevet 10. juni 2006 Hvor lenge lar du sminkefjerneren virke på huden? ← Et minutt eller to kanskje? Ikke så lenge at det begynner å tørke i hvert fall. Men det er bare å prøve seg frem, alle har vel sminkefjerner. :-D (Og om du ikke får vekk skjoldene så kan du jo fortsatt bruke sminkefjerneren til det den egentlig er til. Billig løsning m.a.o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå