Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er ute for første gang på ei stund pga eksamen, men når klokka er 8 på morran, og uteplassene stengte kl 2, syns jeg det er lovlig sent.. har han sovna på nachspiel? jeg vil ikke bli mer paranoid enn det, men blir først irritert fordi jeg våkner alene, så blir jeg redd (som ei gammal hønemor) og lurer på om det har skjedd noe? får lyst til å begynne å etterlyse ham. (vi er i midten av 20-årene)

men er rimelig sikker på at han har sovna av ern plass (formodentlig hos en kompis). Det er så dårlig at han ikke kommer seg hjem.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hadde det vært gutten min så hadde jeg blitt både kjemperedd og fly forbanna :sjenert: . Håper han kommer snart hjem da...

Skrevet

Pleier han å forsvinne sånn uten å gi beskjed om hvor han er?

Jeg hadde blitt engstelig, selv om han nok antagelig er hos en kamerat et sted. Men jeg tror jeg hadde ringt til de jeg visste at han hadde gått ut med og spurt om de har sett han og fortalt at du begynte å bli engstelig...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde nok ringt jeg, for min frykt hadde vært større i forhold til å vite enn det er å få en sur stemme fordi man hadde vekket han for tidlig på morran.

Videre hadde jeg nok sagt klart ifra at jeg ønsket å høre fra han dersom det ble sånn senere. Evt om en av kompisene hadde sagt ifra til meg.

Selv ville jeg iallefall ringt uansett hvor full jeg var på natta.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Han har vel mobil? Ring ham på den, og hvis han ikke tar den, send en melding der du skriver at du er bekymret for at det har hendt ham noe og håper han tar kontakt for å si at han har det det bra.

Slikt skjedde noen ganger med ekssamboeren min også, og jeg ringte alltid hvis jeg våknet på morgenkvisten og han enda ikke var der. Det er naturlig å være bekymret!

Gjest Gjest
Skrevet

greit du er redd ,men du ordlegg det som om du er mora hans.

gutten min...babyen min.. :smile:

Gjest Gjest
Skrevet
greit du er redd ,men du ordlegg det som om du er mora hans.

gutten min...babyen min.. :smile:

Hun sikter til "Min Baby dro avsted" med DeLillos, hvor Baby er en kjæreste. Syntes tilttelen var morsom, jeg.

Ring ham, du. Han har nok feiret og havnet på sofaen hos en kamerat. Fort gjort etter tøff eksamen.

Gjest skeptisk
Skrevet

sorry, men han kan også ha vært utro

Gjest LilSweetie
Skrevet
sorry, men han kan også ha vært utro

:overrasket: Men etter all sansynlighet har han ikke vært det!! Er enig med flere her i at det er dårlig å ikke engang sende melding, men det betyr ikke at man har vært utro!! Har skjedd flere ganger at jeg har overnattet hos venner etter en tur ute, men jeg har aldri vært utro for det! (og engang glemte jeg å gi beskjed, det var dårlig av meg, men jeg var da ikke utro for det!! :frustrert: )

Gjest Gjest
Skrevet

Sånn reagerer jeg også hvis jeg våkner opp alene, blir redd og bekymret. Ikke alle som er like flinke til å si ifra........ :forvirret:

Vet helt sikkert at han hadde vært fly forbanna hadde det vært meg som ikke hadde kommet hjem.

Skrevet

Har opplevd det samme mange ganger jeg, men har er alltid hos en kompis eller søsteren.

Kanskje han er tom for strøm på moben? Eller... - du har vel prøvd å ringe...? Håper han har kommet hjem nå da :)

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

Har han dukket opp enda?

Håper alt har ordnet seg og gått bra :)

Gjest Gjest
Skrevet

TS. Ikke svar disse nysgjerrighetsmonsterne ved å fortelle om han har dukket opp er du snill. Da tilfredsstiller du bare behovet dems. :roll:

Skrevet
TS. Ikke svar disse nysgjerrighetsmonsterne ved å fortelle om han har dukket opp er du snill. Da tilfredsstiller du bare behovet dems. :roll:

Og det ville vært verdens undergang!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg skjønner at trådstarter kanskje ikke orker å kommentere i dag. Vi vet ikke hva som har skjedd og vi har ikke krav på å vite det. Han kan ha vært utro, eller de krangler fordi hun tror det eller fordi hun bare er sur og fortvilet, eller han kan ha blitt utsatt for en ulykke.

Eller så kanskje de har funnet på noe sammen og er verdens beste venner igjen. Håper det siste.

Trådstarter skrev fordi hun var fortvilet. Siden hun ikke har skrevet mer i dag, så regner jeg med at alt er i orden og at han dukket opp rett etter at hun skrev innlegget.

Bare fordi vi får høre en bit av en historie, så har vi ikke krav på å høre resten.

Hvis hun har behov for å skrive mer, så gjør hun det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...