Gjest splæsj Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Å lage smykke til jenter kan jeg, null problem. Men jeg har to brødre, og tenkte å lage et smykke hver til dem og. Men guttesmykker er verre. Jeg bestilte noen perler på nettett nettopp som jeg fikk i posten i dag, bl.a en pose med treperlemiks. Men perlene var for store synes jeg, så jeg tror ikke brødrene vil like dem. Har noen tips til gutte-smykker? Gjerne link med bilde.
Hu i Svingen Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Pokker, jeg som hadde en så bra link til guttesmykker. Finner den ikke. Eh, sorry at jeg svarte uten å hjelpe...
Gjest splæsj Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Før en eller annen smarting sier "hvorfor kan du ikke spørre dem?" så kan jeg fortelle at det skal være en overraskelse, derfor spør jeg her i stedet for å spørre dem.
Gjest splæsj Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Pokker, jeg som hadde en så bra link til guttesmykker. Finner den ikke. Eh, sorry at jeg svarte uten å hjelpe... ← si fra hvis du skulle finne den da. Var linken norsk eller engelsk?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #6 Skrevet 8. juni 2006 noe røft i mørke farger? eller en lærrem med et stilig anheng? søk på google, 'necklace man' f.eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå