Smørblomsten Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Har en Quinny Freestyle-vogn. Kunne tenkt meg et sånt 'brus/kaffe'-holder. Finnes det for Quinny? Har bare sett det på en Brio-vogn hittil...
*Emma* Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Det er en fra BOB som ser fin ut..... Jeg har sett på vogner fra OTH og Bugaboo ihvertfall...den passer kanskje til Quinny også... http://www.babystrollershop.com/bob_handlbar_console.htm
*Emma* Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Ellers så jo denne ganske ålreit ut også... http://stores.kiwi-kid.com/Detail.bok?no=247
Smørblomsten Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2006 OK, tusen takk! Men kunne tenkt meg å kjøpe det her i Norge, slippe toll osv
*Emma* Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Hmm ja..vet ikke om de selges i Norge. Men såvidt jeg har fått det fortalt må man ikke betale toll på barneutstyr. MEN uansett da så koster jo begge de to under 200NOK så da slipper du toll og mva uansett.... Og han i Kiwi-kid sender som gave om du be han om det.
Smørblomsten Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2006 Hmm ja..vet ikke om de selges i Norge. Men såvidt jeg har fått det fortalt må man ikke betale toll på barneutstyr. MEN uansett da så koster jo begge de to under 200NOK så da slipper du toll og mva uansett.... Og han i Kiwi-kid sender som gave om du be han om det. ← Ja d har du jo rett i! Den så jo veldig praktisk ut
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #7 Skrevet 8. juni 2006 Mulig at jeg er gammeldags, men man har da ikke kaffekopper på barnevognen
*Emma* Skrevet 8. juni 2006 #8 Skrevet 8. juni 2006 Mulig at jeg er gammeldags, men man har da ikke kaffekopper på barnevognen ← Hvorfor ikke??? Hvis du er ute og går lang tur...det er kaldt....du går innom en kiosk/kaffebar og kjøper kaffe for å varme deg med mens du går videre....du kan ikke holde koppen i hånda når du triller...ergo - den står på styret..... Elelr motsatt..det er sommer, varmt og du trenger noe kaldt å drikke mens du er ute og går....
wind-up bird Skrevet 8. juni 2006 #9 Skrevet 8. juni 2006 Hvorfor ikke??? Hvis du er ute og går lang tur...det er kaldt....du går innom en kiosk/kaffebar og kjøper kaffe for å varme deg med mens du går videre....du kan ikke holde koppen i hånda når du triller...ergo - den står på styret..... Elelr motsatt..det er sommer, varmt og du trenger noe kaldt å drikke mens du er ute og går.... ← Jeg vet ikke helt hva slags type vogn dette er, men jeg ville vært ganske forsikig med varm drikke. Den kan jo falle over barnet selv om den står i et sånt stativ..
*Emma* Skrevet 8. juni 2006 #10 Skrevet 8. juni 2006 Du skal være rimelig uforsiktig og klønete for å klare å velte kaffe oppi barnevogna da.... de fleste kffekrus man kjøper ute har dessuten lokk! Her er bilde av Quinny vogna! http://www.babyspeciaalzaak.nl/scan-duimel...fort%202005.jpg
iss Skrevet 8. juni 2006 #11 Skrevet 8. juni 2006 Kunne tenke meg at den var kjekk til å ha en flaske med vann i jeg!!! Ikke nødvendigvis kaffe...
wind-up bird Skrevet 8. juni 2006 #12 Skrevet 8. juni 2006 Ganske klønete må man kanskje være, men uhell skjer. Greit til kald drikke er det i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå