Gå til innhold

Tøft/modig....alene på ferie.

Fremhevede innlegg

Skrevet
Men det eneste jeg synes er et litt kinkig "problem" på alene-turer, det er å gå ut om kvelden og spise alene. Føles som om absolutt alle andre er par, eller familie........og som regel får man uønsket oppmerksomhet av menn som tror at man synes det er stas å bli tilsnakket.

Det med å gå ut og spise alene om kveldene er faktisk det jeg "gruer" meg mest til... :sjenert: Virker så stusselig liksom, og ser på en måte litt stakkarslig og patetisk ut syns jeg! Men, det går nok fint! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hadde jeg vært mann hadde vel ingen sagt at jeg var modig og tøff..

MEN!  Kvinner  er da like modige som menn-- eller hva? :frustrert:

Folk sier faktisk det samme til menn! Er man 2 gutter som drar alene på backpackertur til Sør-Amerika kan du vedde på at du før høre det flere ganger.

Er jo klart folk har en annen oppfatning av kvinner, det er rart, men sånn er det. Det sitter kanskje langt inne både fysiologisk og psykisk sett.

Jeg tror ikke det har noe å gjøre med hvor modig eller tøff en kvinne er derimot, jeg tror det heller er sett i forhold til risiko. Kan ikke vri deg unna at mange syke mennesker liker å voldta og gjøre fæle ting med kvinner, noe som ikke skjer så ofte med menn. Er du en stor mann kan det hende de tar lommeboka di eller knivstikker deg, er du kvinne er risikoen stor for at de vil gjøre mer :P

Skrevet
Om den tyske familien ved nabobordet synes jeg ser patetisk ut, har i alle år brydd meg midt bak. Jeg inntar bordet mitt og bestiller tre retter, og hva andre tenker gir jeg jamt blanke i ;)

Men så skal det sies at jeg ikke tar fem øre for å gå på kino eller cafe alene i Oslo heller da...  Jeg tenker alltid at det er de (veldig få!) som synes det er rart, som har et problem :)

Godt sagt! :) Jeg får bare tenke sånn!

Jeg har forøvrig heller ingen problemer med å gå på kino eller cafe alene her hjemme, så dette skal nok gå fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...