Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jenta med gips
Skrevet

Hvilke type stay-ups har dere under sommerkjolen? Liker veldig godt å gå med det, men ar ikke funnet et par enda som er midt i blinken..

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Så gjennomsiktige som mulig. Det synes jeg er penest.

Ellers går det helt fint an å bruke solbrune.

Skrevet

Går uten.....

Må jeg ha stay-ups er det i såfall til fest bruk eller kveldsbruk (pynt liksom) og da velger jeg hvilketsomhelst merke i fargen solbrun.....

Gjest Jenta med gips
Skrevet
Så gjennomsiktige som mulig. Det synes jeg er penest.

Ellers går det helt fint an å bruke solbrune.

Solbrune med glans er det in nå? Hva med hvite? Da matcher jeg hvertfall gipsen. :ler:

Gjest Jenta med gips
Skrevet

Da halverer jeg også forbruket i og med at jeg bare bruker strømper på venstrebeinet for tiden.. :)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Du er jammen en liten heldiggris!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ville gå for hvite. De er lekre..

Gjest Gjest
Skrevet

Tynne strømper med gummibånd på innsiden så man ikke trenger å bruke strømpeholdere.. det er vel en grei forklaring..

Gjest gjesta
Skrevet (endret)
Hvilke type stay-ups har dere under sommerkjolen? Liker veldig godt å gå med det, men ar ikke funnet et par enda som er midt i blinken..

Liker Oreblu (?) sine. Merket selges blant annet på Cubus. De er nok litt dyrere enn f.eks. H&M sine, men jeg liker strukturen og glansen i dem svært godt :sjenert:

Endret av Sprilla
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg kjøper de på Lindex.

Gjest Jenta med gips
Skrevet

De H&M-strømpene er for "billige" synes jeg. Har ikke prøvd Oroblu før, men de ser både sexy og behagelige ut..

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med hvite? Da matcher jeg hvertfall gipsen.  :ler:

Hørtes stilig ut!

Gjest Gjest
Skrevet

Så vidt mulig i forhold til kjolen (lengde og vidde) bruker jeg helst strømper med holder. Det er ganske så behangelig om holderen er bra og til å stole på.. ;)

Strømpene kjøper helst på nett eller i strømpesalong.

Stayups bruker jeg av og til, men helst under bukser om vinteren. Da kjøper jeg som regel på lindex - de har ofte tilbud.

Trønderjinte.

Gjest Gjest
Skrevet

Stayups bruker jeg av og til, men helst under bukser om vinteren.

Er det ikke bedre med strømpebukse da?

Gjest Gjest
Skrevet
Stayups bruker jeg av og til, men helst under bukser om vinteren.

Er det ikke bedre med strømpebukse da?

Nei. Jeg fryser litt på lårene og tynne strømper gir akkurat passe lunhet. Samtidig liker jeg ikke strømpebuksestrikken rundt livet. Derfor liker jeg stayups best.

Gjest Gjest
Skrevet
Nei. Jeg fryser litt på lårene og tynne strømper gir akkurat passe lunhet. Samtidig liker jeg ikke strømpebuksestrikken rundt livet. Derfor liker jeg stayups best.

Tenkte meg bare at stay-upsene glede ned og krøllet seg når de var under buksen. Synes strømpebukse funker greitt og jeg, men stay-ups ser bedre ut da. Hvis det ikke er ei helt gjennomsiktig strømpebukse med glans..

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg pleier å kjøpe strømper på Lindex. Synes det er god kvalitet og det er rimelig der.. Solbrune synes jeg passer bra under kjolen, bare ikke kjolen er for kort. Vil ikke vise fram strømpekanten til alle.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...