camie Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Har man økt sexlyst rundt eggløsning?? Har nærmest overfalt mannen min de siste dagene....
Holly Hobbie Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Da jeg gikk paa pergotime for aa stimulere eggeloesningen merket jeg det veldig godt, saa jeg vil tro man blir mer keen naar man har eggeloesning av seg selv ogsaa! ps. husker deg fra bryllupsforumet!!
camie Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2006 Da jeg gikk paa pergotime for aa stimulere eggeloesningen merket jeg det veldig godt, saa jeg vil tro man blir mer keen naar man har eggeloesning av seg selv ogsaa! ps. husker deg fra bryllupsforumet!! ← Godt å høre at det ikke bare er meg da... Hehe, så koselig at du husket meg da, var jo temmelig aktiv der inne! Vi ønsker oss en liten til nå, så kommer nok til å henge litt her inne.
Impala Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Jeg merker også at jeg har mer lyst rundt eggløsning ja, til mannens store fortvilelse
Minnie27 Skrevet 9. juni 2006 #6 Skrevet 9. juni 2006 Merker det på mannen jeg...... Han er ikke bevisst på det nei, men vi har etterhvert funnet ut at hans lyst øker noe mens jeg har el.... (flere som har opplevd det?) Det ekke så dumt da!
Gjest Godjenta79 Skrevet 9. juni 2006 #7 Skrevet 9. juni 2006 (endret) SLETTET Endret 4. juli 2006 av Godjenta79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå