Gå til innhold

Så opphisset at jeg nyser!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg er skikkelig opphisset og spent, begynner jeg å nyse!! *ler* Dette skjer kun når jeg er alene og finner på mine sprellerier :)

Andre som har erfaring med dette?

:ler: *Prosit!!* :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alene og nyser....? Ja, det skjedde meg senest i dag da jeg jaget hybelkaninene inn i hjørnet.... :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjeeeeesp!!!

For noen fjoller!

Har dere ikke annet å snakke om på et forum som dette?????

Skrevet

Har faktisk opplevd det med nysingen jeg også.....snodig :)

Skrevet

Er rimelig sikker på at dette har sin naturlige årsak.

Generellt nyser vi fordi det er et eller annet som er i nesen og som tetter til. Kroppen/nesen reagerer på den måten for å bokstavelig blåse ut det som er i veien.

Litt av det samme skjer når man blir eller er opphisset også. Blodomløpet øker samtidlig som blodårene utvider seg for å gjøre seg klar for det som kanskje kan skje.

Blodet strømmer da som kjent til "vitale områder" på kroppen.

Dermed tetter nesen seg også litt til, noe som da fører til at du kan begynne å nyse.

Tror nå jeg da.....

Skrevet
Gjeeeeesp!!!

For noen fjoller!

Har dere ikke annet å snakke om på et forum som dette?????

Vel, og du er da..?

- Miamor :briller:

Skrevet

Limat: Høres ut som en logisk forklaring :D

anonym: Du lurer på om vi ikke har annet å snakke om få forumet. Hvis du er så misfornøyd- slutt å besøk oss, eller legg inn et tema selv!

Er i alle fall herlig å være kåt- og det å nyse er heller ikke så ille *ler* :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nysing har jeg aldri vært borti hos meg selv. Derimot å strekke kroppen så lang man er... Det er nydelig det :D Aner ikke hvorfor...

Skrevet

Et velkjent fenomen her også... junior nyser ofte når han er opphisset han og.... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...