Skyfri Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 jeg har tenkt å male et morsomt bilde til en liten gutt, og tenkte da og male forskjellige dyr. men jeg er ikke så flink til å male etter "hodet" bare, jeg er absolutt nødt til å ha noe å se etter -vet du av en internettside eller en bok eller noe, med tegninger av dyr, hvor streken er litt "barnslig"/morsom/enkel..? altså ingen detaljerte bilder.. det er kanskje ikke helt lovlig, men jeg skal ikke selge bildet altså, det er bare til Privat bruk
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Noe som dette: http://www.billybear4kids.com/animal/whose.../colorbook.html?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Du kan jo ta et bildesøk på google, og søke etter ord som : drawing simple animal(evt hvilke type dyr)
Gjest tira Skrevet 8. juni 2006 #4 Skrevet 8. juni 2006 Kjøp en sånn tegne/malebok for de minste, de er jo svært enkle i streken. Også fint å tegne av på et transperent ark og bruke overhead for å tegne/male motivet rett på veggen.
Skyfri Skrevet 11. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2006 takk for gode forslag jeg har forsøkt å google, men finner liksom ikke akkurat den type tegninger jeg er ute etter. Nå har jeg kommet på at jeg kanskje kan kjøpe kort eller gavepapir med slike tegninger på - fant et kult papir i helga med mange morsomme giraffer på :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå