Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Får man kjøpt dette i Storbritannia? Eventuelt hvor?

Får ikke kjøpt white strips i UK, må bestilles fra USA. Ikke noe problem, bare å søke på nettet så dukker det opp mange nettbutikker som selger det eller prøv ebay!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har også brukt Crest. Veldig, veldig bra!

Koster rundt 30 dollar i USA.

Enig. Det eneste som er dumt er at stripsen bare dekker de 6-8 fremste tennene, så hvis man har et skikkelig glis, kan det være at et skille vises. Stripsene fås råbillig på Ebay.

Tannkremen til Crest er også glimrende.

Skrevet

Tannkremen til Crest er også glimrende.

Hvor kjøpes denne?

Gjest gjest1
Skrevet
Noen som har erfaring med manglende emalje og bruk av tannbleking? Antar man risikerer noen j#¤%/%¤ smerter?

Er jo emaljen du vil bleke, ikke dentinet, så da kan jeg ikke helt se at det kan funke... :klø: Men er lenge siden jeg jobbet i bransjen, så selvsagt mulig jeg tar feil

Gjest Lanyah
Skrevet

Hva med de som har festet på kunstig tannbit da?... :klø: Blir de også bleket?

Skrevet

hvordan er de billige blekningsproduktene, de man får kjøpt på vita og slikt?

Skrevet
Jeg har brukt Crest White strips, hadde veldig gule tenner før som nå har blitt hvite og fine. Får ikke kjøpt de i Norge, så må bestilles på nettet. Får de blant annet på ebay. Anbefales virkelig! Billig og veldig bra resultat  :)

Nå har jeg kjøpt en pakke på ebay!! Jeg har prøvd Ionic White fra TV shop, men kan ikke se noe forskjell i det hele tatt. Senest i dag sa datteren min at tennene mine var gule!! :overrasket::ler:

Så da venter jeg i spenning på pakke i posten! ;)

Gjest Kermit
Skrevet
Er jo emaljen du vil bleke, ikke dentinet, så da kan jeg ikke helt se at det kan funke... :klø: Men er lenge siden jeg jobbet i bransjen, så selvsagt mulig jeg tar feil

Mulig at hun har mistet endel emalje f.eks. pga syreskader eller tanngnissing og lurer på hvordan resultatet vil bli da....kanskje.... Nei, jeg vet ikke.

Men jeg har hørt at tannbleking kan gjøre vondt dersom man bl.a. har hull(antar det er derfor det anbefales at man sjekker tennene før bleking), så det hjelper sikkert å ha mest mulig emalje på plass. Jeg vet ikke om tannblekemidler kan få deg til å miste enda mer emalje.

Gjest Kermit
Skrevet
Hvor kjøpes denne?

Crest fås ikke i Norge, så enten må du handle på internett eller i USA dersom du skal over dammen.

Hva med de som har festet på kunstig tannbit da?... :klø: Blir de også bleket?

Nei, fyllinger, fasetter og lignende blir ikke påvirket av tannbleking så vidt jeg vet.

hvordan er de billige blekningsproduktene, de man får kjøpt på vita og slikt?

Min erfaring er at det ikke er verdt pengene. Ikke noe synbart resultat og eventuelle skinner som måtte følge med, er vanskelige å få til å passe nøyaktig.

Skrevet
Nå har jeg kjøpt en pakke på ebay!! Jeg har prøvd Ionic White fra TV shop, men kan ikke se noe forskjell i det hele tatt. Senest i dag sa datteren min at tennene mine var gule!!  :overrasket:    :ler: 

Så da venter jeg i spenning på pakke i posten!  ;)

Hold oss oppdatert da ;)

Gjest Fia Ferrari ii
Skrevet

Ikke skjønner jeg at dere tør å kjøpe over Internett-ting som ikke er godkjent for bruk i Norge.Dere får kjøpt et komplett blekesett for ca.500,-kr hos tannlegen. Da rekker det til 6 tenner opp og nede i 7 el 14 dgr.(alt ettersom hvor mange gr.om dagen man velger å bleke.)

Det er forholdsvis sterke saker emaljen blir utsatt for.(karbamidperoksid el hydrogenperoksid)Hva om man ikke tåler det?

Allergisk reaksjon?

Skrevet

Jeg har skinner og har brukt blekemiddel... Funker bra som bare det! Blekemiddel er ganske dyrt hos tannlegen, så etter endt første behandling kan du bestille whitening på nettet... det gjør iallefall jeg og funker som bare det!

Jeg tar bare top ups en til to ganger i året, da gjerne bare halv til en sprøyte. Da trenger man ikke mer, spesielt om man bruker whitening tannkrem. Jeg bruker Quafresh Whitening (som er testet av tv2 til å være den beste).

Skrevet
Dere får kjøpt et komplett blekesett for ca.500,-kr hos tannlegen.  Da rekker det til 6 tenner opp og nede i 7 el 14 dgr.(alt ettersom hvor mange gr.om dagen man velger å bleke.)

Er dette av type gjør alt selv hjemme?

Bare litt nysgjerrig..

Skrevet
Ikke skjønner jeg at dere tør å kjøpe over Internett-ting som ikke er godkjent for bruk i Norge.Dere får kjøpt et komplett blekesett for ca.500,-kr hos tannlegen.  Da rekker det til 6 tenner opp og nede i 7 el 14 dgr.(alt ettersom hvor mange gr.om dagen man velger å bleke.)

Det er forholdsvis sterke saker emaljen blir utsatt for.(karbamidperoksid el hydrogenperoksid)Hva om man ikke tåler det?

Allergisk reaksjon?

Nå er vi en smule overbeskyttet her i Norge også da...

Crest White Strips inneholder de samme stoffene som tannleger bruker, bare i en mindre dose. Fungerer ypperlig, eneste minuset er at man kan oppleve litt ising de første dagene..men dette går over. Tannlegen min sa også at det ikke er skadelig.

Tror nok de som produserer Crest hadde blitt saksøkt x-antall ganger i USA dersom det var skadelig...

Skrevet

Amerikanske tannleger anbefaler faktisk Crest til sine pasienter. Men nå skal det sies at all form for tannbleking sliter på tennene - også den du får kjøpt i Norge.

Gjest fia ferrari ii
Skrevet

Er dette av type gjør alt selv hjemme?

Bare litt nysgjerrig..

Ja,dette gjør du hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...