Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, her er noe for de av oss som heier på Sara Sidle og Gil Grissom - og da ikke hver for seg.(..):hoppe: Holder på å laste ned episoden nå. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Huh? Grissom dør vel ikke?????

Skrevet (endret)

Nei, det gjør han ikke. Hvis du klikker på linken så vil du kanskje skjønne hva jeg mener med "de som heier på Sara Sidle og Gil Grissom - da ikke hver for seg".(..) Altså, episoden avslutter hvor man ser at Grissom og Sara har et forhold. :)

Endret av yvonne
Gjest BagLady
Skrevet

Juhu, på tide at det blir noe på Grissom også :sjarmor:

Men liker ikke Sarah så veldig jeg da, hun har så slitsom stemme :sjenert:

Skrevet (endret)

Åh, nei, synes de er så søte sammen. :) Det er skikkelig rart å se dem sammen da men. ;)

Endret av yvonne
Gjest Gjest
Skrevet
Nei, det gjør han ikke. Hvis du klikker på linken så vil du kanskje skjønne hva jeg mener med "de som heier på Sara Sidle og Gil Grissom - da ikke hver for seg".(..) Altså, episoden avslutter hvor man ser at Grissom og Sara har et forhold. :)

Ja, skjønner det, men tenkte på sitatet:t the end of the episode, we heard Gil Grissom (actor William Petersen) ruminating about the end of his own life. "It would be nice to have a little time," he says. "To see the Amazon rainforest. Read a few more books. Do another Sunday crossword. Time to say goodbye to the people I love."

Ellers så synes jeg nå godt de kunne ha tuppet Sara i baken og sendt inn Catherine i stedet. :sjarmor: Jeg har alltid tenkt på Gil og Sara som mer et far-datter forhold.

Gjest BagLady
Skrevet

Tror egentlig Grissom bare funderte på hvordan han helst ville dø, om han kunne få velge. Han sier blant annet noe om å få kreft, slik at han får tid til å gjøre det han har lyst til før han dør - i motsetning til å dø brått. Jeg fikk ikke inntrykk av at møtet med mannen med ljåen var nært forestående for å si det sånn, heller at det var en dyp og intim samtale mellom to kjærester :)

Skrevet

Samme her BagLady. ;)

Gjest Gjest_julenissen_*
Skrevet

Huff, også Sarah da. Den dama er så irriterende! :ler: Selv Nick hadde vært bedre enn henne.

Imidlertid så har jeg i det siste tenkt at Sarah hadde passet bra sammen med Horatio fra CSI Miami. De snakker jo like irriterende begge to.

Skrevet

Synes Sara har en kul stemme jeg.

Gjest Gjest_julenissen_*
Skrevet

Det er ikke stemmen, men den overspillinga ala David Caruso i CSI Miami jeg tenker på. Kanskje de har samme "skuespiller lærer".

Skrevet

Synes hun faktisk er veldig flink jeg. Men hver sin smak. ;)

Skrevet (endret)

Har nå fått lastet ned episoden og sett på den. Og jeg må vel si at episoden var fin den, men ikke like bra som avslutningen av sesong 5. Uansett, mye annet spennende skjer, blant annet blir Brass skutt osv. Når det gjelder Grissom og Sara så dukker de plutselig opp sammen i slutten av episoden, sånn ut av det blå. Man ser Grissom avslappet på senga (med klærne på) og prater om hvordan han foretrekker å dø. Så ser man Sara komme ut av dusjen iført bare en morgenkåpe i silke. Sara sier hun ikke vil miste ham riktig enda. Og slik slutter episoden. ;) Så det blir spennende å se fortsettelsen. :)

Endret av yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...