Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 jeg skal dra til stockholm om et par uker er det noen som har noen bra tips til butikker jeg burde gå innom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 Dette er jeg også interessert i. Skal til Stockholm i august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenHobart Skrevet 7. juni 2006 #3 Del Skrevet 7. juni 2006 Skal du på shoppern i Stockholm bør du innom NK! Se forøvrig denne flotte shopping-guiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #4 Del Skrevet 7. juni 2006 Lush som jeg mener å huske at lå ved jernbanestasjonen og på Södermalm (Götgatan?). Antikvariater og tegneseriebutikker på Södermalm, bruktbutikker o.l også. Ellers synes jeg de har bedre utvalg i klesbutikkene også, blant annet Filippa K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #5 Del Skrevet 8. juni 2006 Som nevnt over er NK et must (de har også åpent på søndager), Zara på Stureplan, hele Biblioteksgatan (designerbutikker) og Södermalm for små, spennende butikker, gallerier osv. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå