Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss ligger brødet i en pose på benken - en ordning jeg ikke er fornøyd med. Finnes det fine brødbokser som er praktiske på samme tid? Eller er det noen annen glup måte å oppbevare brødet på - som gjerne tar liten plass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg putter det i frysa og tar ut skiver etterhvert som jeg spiser.

Skrevet

Ligger i en pose på benken. Funker fett.

Gjest Thalassa
Skrevet

bruker plastpose selv, men hjemme har vi en kari trestakk (tror jeg det er) brødboks i bonderødt som er fin. Men de har sikkert slike i moderne design på ikea o.l

Skrevet

Vi fryser den den delen av brødet vi ikke skal ha til frokost/matpakke dagen etter, så vi oppbevarer altså det meste i fryseren. Det vi har oppe ligger i en plastpose på benken.

Skrevet

Vi har en brødboks i tre. Det beste med den er at den er flat på toppen, sånn at det går an å sette brødkurven og tekanna oppå den, og dermed utnytte plassen. Får litt bedre plass på kjøkkenet når leieboeren flytter ut, så da blir det kanskje dedikert en kjøkkenskuff til formålet.

Skrevet

I en pose i et skap.

Skrevet
Jeg putter det i frysa og tar ut skiver etterhvert som jeg spiser.

Det gjør jeg også, lettvint og så godt som ferskt.

Gjest Gjest
Skrevet

I en pose i "brødskuffen" hvor også skjærefjøla til brød ligger, brødkurven, brødkniven og annen bakevare om vi har. :)

Skrevet

I en brødboks på benken. Brødboksen er sort silikon fra Eva Solo og tar godt vare på brødet mitt!

Skrevet

I en pose under benken sammen med brødfjølene!

Skrevet

Jeg har brød og knekkebrød inni stekeovnen. En vane som jeg har tatt med meg hjemmefra.

Gjest gjest1
Skrevet

Ligger inni en pose, enten i langskapet eller på benken

Gjest Virvel
Skrevet

Fryser ned halve brød, det som er i bruk ligger i plastpose i en skuff.

Skrevet

Ligger i plastpose i en skuff.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Jeg har brød og knekkebrød inni stekeovnen. En vane som jeg har tatt med meg hjemmefra.

Det var da et merkelig sted :ler: Hvorfor der?

Skrevet

Det er jeg også vant med fra besteforeldrene mine. Brød ble oppbevart i den skuffa under selve stekeovnen.

Skrevet

Vi brukte å ha brødet i en brødboks på benken, men det syntes jeg tok for stort plass. Derfor har jeg nå en skuff til brød o.l., og der ligger det i en pose.

(Kjente også noen som hadde knekkebrød i varmeskuffen på stekovnen Det fungerte bra helt til en luring skrudde på feil bryter og det begynte å brenne i papiret..)

Gjest Embla s
Skrevet

Før hadde jeg brød i pose i en skuff. Så skiftet jeg kjøkken og mistet brødskuffen min. Kjøpte først en knallrød brødkrukke i metall. Den var fin å se på men fungerte dårlig. Så nå har jeg kjøpt en god gammeldags brødbom (sånn med lokk som svinger inn i den) i fint ståldesign. godt fornøyd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...