Gå til innhold

utro en mnd før bryllupet:-(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kan nok være lett for alle oss å si kast ham på dør, han er ikke god nok for deg osv., men jeg er ikke så sikker på at det automatisk hadde blitt slutt hvis gubben hadde gjort noe sånt her hjemme. 12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har denne tråden gått så lenge, og jeg klarer ikke la være; Ingen av oss kan vel vite hva du bør gjøre. Det er kun du som kjenner dine følelser, hans følelser og forholdet deres. Jeg har selv vært utro med min kjempe gode kommende mann - og han vet det! Det er mange år siden - jeg fortalte det fordi jeg ønsket å fortsette i forholdet med han - men jeg kunne aldri bli uten å la han vite. Så kunne han velge å forkaste meg, eller å satse videre på forholdet. Nå har vi to barn og gifter oss i sommer, og jeg håper jeg aldri igjen er utro! Hans reaksjon på det som skjedde og forholdets tøffe, "nye" start er motivasjon for å ikke la det skje igjen. Men livets veier kjenner man ikke. Jeg tror utroskap kan skje i alle forhold (uansett hvor bra man har det!), men det er viktig å skjønne hvorfor. Kanskje hans utroskap er et uttrykk for noe? Kanskje han ikke er klar for ekteskapet? Kanskje han ønsket å sette forholdet på prøve - finne ut hvor mye du betyr for han? Alkohol er faktisk en forklaring, om ikke en unnskyldning - hvem mister ikke hodet i fylla? For din skyld håper jeg du tar de rette valgene - og det er nok fornuftig av dere å utsette bryllupet. Man kan tilgi - kanskje aldri glemme - og komme styrket ut av dette. Men det kan jo også være at det for dere ikke er en fremtid sammen.... Bare dere vet det!

Lykke til - dere har det nok tøft begge to (ikke se bort fra at han har det værre enn deg) - LYKKE TIL!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

puffer denne opp jeg, hvordan er det med dere?

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Min samboer var utro for 3 mnd. siden med min kollega som vi var invitert i bryllupet til.

De giftet seg for en mnd. siden. Jeg har det fortsatt forferdelig, men har valgt å bli.

Hvordan skjedde det ? Var det på en måte som er mulig å tilgi ? Ble han kanskje like skuffet over seg selv som du ble over han ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...