Gå til innhold

utro en mnd før bryllupet:-(

Fremhevede innlegg

Gjest *Perser*
Skrevet

hei

jeg håper at du har det litt bedre nå, og klarer å se litt lettere på ting!

jeg vil sende deg masse gode tanker og håper at det ordner seg!

det er sant det hun ene her skrev, at han har nok litt respekt for deg siden han fortalte det!

men er det nok respekt? siden han gjorde det?

det er så lett for menn og si at andre gjorde det eller andre sa at jeg skal gjøre det! de tenker ikke så langt over hva som kommer til å skje!

han har egentlig ikke ødelagt for deg, å nei du, han har nok ødelagt for seg selv, og hvor fint dere kunne hat det i sammen!

jeg vet ikke om det er barn i bilde eller hva!

men hvis jeg var deg så hadde jeg ikke tilgitt han så fort! jeg synes at han skal ta så virkelig vise deg at han angrer! hvis du tilgir ham fort, så tror han (hvis det skjer igjen) at du bare tilgir han helt uten videre!

jeg synes at du skal si til han at han skal ringe rundt til alle og si hva han har gjordt (for det nemlig ikke ditt problem å ringe rundt og lage unnskyldninger for han) og si at bryllupet det ikke skal bli bryllup om 1 mnd!

uannset hva du velger, så håper jeg virkelig at du venter litt med å gifte deg!

ta så reis litt vekk, bare du og kanskje ei god vennine! og snakk og gråt og gjør det du måtte ønske, men mest av alt tenk på hva du vil!

håper at du finner ut av det! og bare vær lei deg og trist, for det har du lov til! og bare kjeft på han også hvis det får deg til å føle deg litt bedre!

jeg vet at alt virker sikker så urettferdig! men vennen, det er ingen ting du kan gjøre for å forandre på en annen sin idioti!

det er så lett å skylde på alkoholen! jeg forstår ikke hvorfor folk drikker når de ikke kan kontrolle seg selv!

lykke til, vennen!

jeg gir deg en *STOR KLEEEM*

og pass på deg selv, og ikke bry deg om hva andre sier hvorfor det ikke ble av bryllupet!

tenk på deg selv nå..........

klem fra12

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja ja, dette var jo synd.

Men jeg er ikke enig med alle disse Rødstrømpene som svarer deg.

Alle sammen syntes synd i deg, og mener det var godt det skjedde før bryllupet i alle fall, bla bla bla.

Men jeg mener at, er du forelsket i "Mannen" din, tar du og gifter deg med han. Han har helt 100 % fått seg en lærepenge og en skrekk i livet så det svir i mange mange år fremover. La ikke dette stoppe ekteskapet ditt!

Ha litt tillit til ham, og ha ¨tro på kjærligheten. Alt kommer til å gå bra!

Hilsen en mann som skjønner...

Skrevet

Man "oppdrar" ikke bikkjer og menn på samme måte, og for noe forbanna tull at "hvis du tar lett på det nå så kommer han til å tro at det er greit neste gang også"!!! Hvor mange av dere har faktisk vært i denne situasjonen?! Ikke så mange høres det ut som, og jeg må poengtere at det er HIMMELVID forskjell på to som elsker hverandre, hvor av den ene gjør èn feil, og det å være sammen med en som er notorisk utro!!! Alle fortjener en sjangse, og er man ikke villig til å gi den sjangsen, så er vel ikke forholdet ment to be heller.

"Test han for å se hvor mye han angrer" og "bare vær hard så han skjønner hva han har gjort" osv. Pisspreik!!!

Jeg har vært i den smørja der selv, og gud jeg er glad jeg hadde, og fortsatt har, en kjæreste med et stort hjerte og mot til å tilgi og gå videre!!!

Elsker du kjæresten din, Anonym, så vet du det. Og elsker man, er man villig til å kjempe, gi og ta for å holde sammen. Om dette er den mest jævlige perioden i ditt liv, så går den over, og du vil ikke huske lenger hvor vondt det en gang var. Det er da det er viktig at du tar et riktig valg nå. Om dere vil utsette bryllupet, så er jeg sikker på at dere klarer å komme med en god forklaring som ikke henger ut kjæresten din, men gi dere selv noen dager til før dere bestemmer dere for hva dere skal gjøre.

Ønsker dere alt godt!

Skrevet

Hadde i alle fall utsatt bryllupet - kunne ikke giftet meg med en som bare uker før hadde bedratt med med en annen!

Gjest Solgløtt
Skrevet

Ja dette var triste saker! Leste innlegget ditt i dag morges, anonym, og jeg har gått og tenkt på deg i hele dag. Har t.o.m. snakket med min sambo, som jeg gifter meg med 4. mai, om hva jeg ville ha gjort i en sånn situasjon. Det er veldig lett å snakke om det da, noe helt annet er å være midt oppi det!

Du har fått mange gode råd her, men det er bare du selv som vet hva som er best for deg. De mindre gode rådene, som å henge han ut for alle og la han lide osv. vil kanskje bare gjøre vondt verre for deg selv. Det er mange som tror at "hevnen er søt" i slike tilfeller, men jeg tror du vinner mere på - og får det bedre med deg selv - dersom du velger å være en støtte for din samboer akkurat nå. At han valgte å fortelle deg det, viser jo bare at han er fryktelig glad i deg, og stoler på at du vil ta den riktige beslutningen. Prøv å snu på det og spør deg selv hva du ville ønsket fra han, hvis det var du som hadde "driti deg ut". For meg så høres det ut som dere har en sterk kjærlighet som tåler litt motgang. Og hvem vet, kanskje dette kan være med på å styrke deres forhold.

Dere har bare en måned på dere til å prøve å "reparere", og sannsynligvis kommer din sambo bare til å respektere deg enda mer, fordi du er storsinnet og tilgir ham. Jeg synes faktisk det var en veldig god ide og snakke med presten. Bruk han som en slags familieterapeut, og se ut i fra det, om dere vil gifte dere om en måned eller ikke. Jeg håper av hele mitt hjerte at dere gjør det.

Mange varme tanker fra meg.

Gjest *Perser*
Skrevet

*leeeer*

merker at guttene er hår sår her og kjenner seg igjen!

Gjest Anonymous
Skrevet

En ting jeg vil råde deg til: Ikke ta noen avgjørelse med en gang..... tenk over saken..... ikke gjør noe overilet. Det er nok av dem som har tatt avgjørelsen "med en gang" ........ og har angret.

Tenk gjennom situasjonen - sett opp fordeler og ulemper - ut fra det du skriver så synes jeg kanskje gutten har fortjent en sjanse til......

Tenk om det var deg som hadde "gått over streken" ......... hva hadde du ønsket deg fra din partner?? At han skulle tilgi og gi deg en sjanse til??

Jeg synes det diktet som Nanban skriver er ganske beskrivende.... livet består også av skuffelser - det er DET som er livet!

Lykke til uansett. icon_smile.gif

Gjest gjest 0
Skrevet

Hei!

Jeg drar denne opp fordi jeg lurer på hvordan det går med deg anonym...

*klem*12

Skrevet

Jeg må bare berømme Solgløtt sitt innlegg og si at jeg kunne ikke vært mer enig!

Har også vært gjennom det, og angret ikke en dag for at jeg valgte å tilgi!

Meget bra Solgløtt icon_smile.gif

Håper du tar det innlegget til ettertanke, Anonym...

Tenker på deg, vet akkurat hva du gjennomgår!

Silje icon_razz.gif

Skrevet

Jeg vet hvordan det er å være i en sånn situasjon... Og jeg syns du skal følge DITT hjerte!!

Jeg syns det er skummelt hvor lett folk ser på utroskap...hvordan kan man stole på sånne mannfolk?

Dette er min mening..... Vet at mange er uenig med meg. Men hvordan blir ett forhold når man IKKE kan stole på den andre parten i flere år fremover...nei takk sier jeg,JEG er verdt mer enn det.

Hvis ikke en mann kan holde seg tro mot meg,så elsker han meg ikke høyt nok.

MEN jeg fortsår også at folk kan tilgi sånn,vet at jeg motsier meg selv her. Men det er forskjell på mennesker,derfor kan jeg se det fra andre sider også,derfor sier jeg det følg ditt eget hjerte!!

Jeg føler sånn med deg...

Stoooor klem fra

Villemo som gifter seg 24 August!rosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Villemo den 2002-03-20 10:38 ]

Skrevet

Det er ingen tvil om at du bør tenke deg nøye om før du evnt. avlyser bryllupet.

Du elsker ham og tror kanskje du kan tilgi.Det du må spørre deg om er om du tror at kvaliteten på deres forhold kan forbli den samme nå når utroskap er blitt et kapittel i deres bok.

Kan du stole på ham?

Kan han få et fint ekteskap der han ikke må svi for sitt svik hver dag flere år fremover?Kan du få et liv der du slipper å bekymre deg for hver time han tilbringer borte fra deg?

Er det mulig å unnskylde utroskap en mnd. før en skal gifte seg med kvinnen en elsker?

Det eneste virkelige KRAV til et ekteskap er at en har sex KUN med ektefelle.Jeg synes ikke at det skal være så forbanna vanskelig å etterkomme.

Å ligge med ei jente på fest er i beste fall idioti,men en mnd. før du skal gifte deg er dette rett og slett ondskapsfullt og respektløst!

Min gamle far sa til meg:"er du utro i et forhold må du leve med din dårlige samvittighet resten av livet eller forlate din partner uten å fortelle sannheten.Forteller du dette forgifter du samlivet og ødelegger livet til et annet menneske"

Dette tror jeg på!

Klemmer til deg fra meg icon_smile.gif

Gjest Solgløtt
Skrevet

Dytter denne opp litt, jeg! Lurer sånn på hvordan det går med deg, Anonym. Håper du og samboer'n kommer dere gjennom dette. Tenker på deg.

Klem fra Solgløtt.

Skrevet

Jeg lurer også...tenker sånn på det. Stakkars henne... sikkert litt av et følelseskaos som foregår inni henne...

All medfølelse til deg!!

Stooooor klem fra12

Gjest Anonymous
Skrevet

det var jo han som er teit jo, som sa det til deg! hadde aldri jeg gjort

Gjest gjest 0
Skrevet

Lurer litt på hvorfor du valgte å være anonym du som skrev sist her..

Kanskje fordi svaret ditt var utrolig teit og meningsløst???12

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har det seg slik at de er for feige til å skaffe seg et nick når de skal tøffe seg og opptre som idioter. La dem styre på icon_smile.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

er helt rørt over omtanken og trøsten jeg har fått av dere, tusen takk:-)Hvis jeg kunne gitt dere alle en klem ville jeg gjort det.

tusen takk for alle råd og oppmuntrings ord.

vi har utsatt bryllupet til utpå sommeren en gang, jeg må bli kjent med de nye følelsene mine før jeg kan gifte meg, om jeg i det hele tatt kan. familie og venner vet ikke den egentlige årsaken til utsettelsen, men de kjøpte forklaringa vi lagde. vil ikke henge han ut ovenfor dem.

vi har ikke barn, heldigvis, for da hadde jeg vært nødt til å vært til stede for dem.

Jeg elsker mannen min, veldig høyt, jeg vil gifte meg med han og leve happy forever after med han, men jeg vet ikke hvordan følelsene vil bli. Jeg er i en sinnstemning jeg ikke vet noe. vi har jo kjøpt masse ting til brylluppet, og planlagt og ordnet masse, og alt er egentlig mye og bare rot. Jeg vet ikke jeg

men jeg vet jeg ikke kan gifte meg om en måned

hvordan kunne de gjøre alt dette mot meg, han som jeg elsker, han der liksom kompisen som er en mega drittsekk, og hun der falkse kjerringa...arghhhhhhhhhhhhh

har registrert meg i KG med brukernavn, men jeg velger å ikke bruke det på dette,- feigt ja kanskje, men jeg vil ikke..

tusen takk alle sammen, og klem til dere alle

Skrevet

Hei, anonym.

Først og fremst vil jeg gi deg en laaang trøsteklem. Jeg synes du har taklet dette svært fornuftig. Er uenig med de som ønsker at du skal bryte alle bånd tvert. Det at dere utsetter bryllupet synes jeg var lurt -da får dere litt tid til å tenke.

Jeg tror det viktigste du kan gjøre er å tenke over hvor høyt du elsker din kjære, på tross av hans feilskjær. Ingen er perfekte og utroskap er ganska alvorlig. Som deg og mange andre reagerer jeg på "kameratens" og dama sin oppførsel -er det mulig??? Hvor kort i omløpet går det an å være? Å drikke kameraten sin fra sans og samling og oppfordre til utroskap kan ikke kalles noe annet enn juvinilt eller barnslig!

Jeg synes du virker som ei grepa jente som har evne til å reflektere over tingenes tilstand, og ikke ta forhastede slutninger. Disse kommer det sjelden noe godt av! Veit med meg selv at jeg kunne ha tilgitt kjæresten min for samme situasjon, men lett hadde det ikke vært -og det hadde kostet mange tårer og våkenetter... Jeg mener utroskap er en av de groveste gjerningene man kan gjøre i et parforhold, men det kan tilgis. For å tilgi må det være snakk om en svært angrende synder, og det må ikke være snakk om langvarige affærer, men en engangsforeteelse. Alle kan gjøre feil!

Jeg ønsker deg og dere lykke til med tenkinga og framtida. Håper det ordner seg for dere icon_smile.gif

Klem fra12

Skrevet

Hei igjen!

Bra at dere fikk utsatt bryllupet på den måten. Tenker masse på deg. Man kan nok ikke sette seg inn i situasjonen ordentlig når man ikke er i den selv, men man prøver jo. Stakkars,stakkars deg, det må jo være som å ramle rett ned fra et høyt fjell. Som når man har mareritt, men da våkner man jo.... Kanskje du kunne registrere deg med et annet Nick? -Jeg mente ikke før å oppfordre til "å henge han ut" for alle. Bare hvis noe skulle sies, så måtte han gjøre det, og ikke du. Skjønner? Du (dere) får jo en kjempeoppgave nå fremover, jeg kan ikke trøste på noen måte, bare fortelle dette: (nesten) akkurat det samme skjedde for noen år siden med et vennepar av oss. De har barn også. Siste menneske i VERDEN noen trodde skulle gjøre noe sånt!! Det var også en ennatts i fylla. Har verken skjedd før eller siden, og DE KOM GJENNOM DET, og har det veldig bra i dag. Tror ikke hun angrer et sekund nå på at hun tilga. Og "glemte". (Det er jo også viktig.) Lykke,lykke til videre nå. -nanban-

Gjest Anonymous
Skrevet

Herregud, e det nåke å mase om då? Ikke så rart da, ingen kan vere saman med samme person i all fremtid, og han måtte jo bare så seg litt anna før han gifte seg!

Alle tenke det samme, men trøste, sutre, trøste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...