Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

men det må jo ta i fjeset også! hvorfor står det at jeg må unngå det?? farlig å bruke den i fjeset da?????

Videoannonse
Annonse
Gjest Chantal
Skrevet

Da er den beregnet kun for kroppen. :)

Gjest Gjest
Skrevet

ja men gjør det noe å bruke den i fjeset??? hvorfor er den beregnet til kun kroppen? for noe drit..

Gjest Gjest
Skrevet

Herremin, det sier seg vel selv...spraye deg i ansiktet - skal du se hvor du sprayer du eller?

Gjest Gjest
Skrevet

Det finnes jo selvbrunere som skal brukest anten bare til kropp eller til ansikt, og andre igjen som kan brukest til begge deler. Du får heller kjøpe deg en av dem, eller så kan du kjøpe deg natusan holliday skin facial creme, den er jo billig og jeg liker den for kroppen.

Gjest Chantal
Skrevet

Tror ikke at det er direkte farlig å spraye det i ansiktet, men jeg tipper at grunnen til at den er beregnet for kroppen er fordi den gir en sterkere farge. Så jeg ville vært forsiktig med å bruke den i ansiktet.

Dette er ren gjetting i fra min side, jeg har alltid kjøpt selvbrunere for både kropp og ansikt.

Gjest Gjest
Skrevet

Pluss, at det muligens stoffer i som ikke huden i ansiktet bør ha i like stor grad som kroppen kan ha.

Skrevet

Det er noen stoffer i selvbruningsprodukter som tetter porene i huden, kansje det har med det å gjøre...

Skrevet

Mange av de på sprayboks, slik som Garnier, inneholder masse masse alkohol fordi de skal tørke fort. Kanskje derfor den ikke bør sprayes i ansiktet.

Gjest bjuti
Skrevet
Herremin, det sier seg vel selv...spraye deg i ansiktet - skal du se hvor du sprayer du eller?

he he.. det fins faktisk sprayer som man bruker i fjeset også. går fint det så lenge du ikke har øynene åpne. så da lærte du noe nytt idag også.

• 2 år senere...
Gjest Gjest007
Skrevet

Hadde samme spørsmålet selv....

Kom til konklusjonen: det er akkurat samme innhold i kropp og ansiktsflaske- kun størrelsen som er forskjellig.

Så hvorfor kjøpe to forskjellige, når de er like??? Fordi vi er FORBRUKERE, som vet å bli manipulert av markedsførere.

Så kjøp gjerne begge, en til 69 og en til 89 kr. Jeg valgte den store(til kroppen), og jeg sprayet hele kroppen(dette inkluderter hodet/ansiktet). Og jeg har synet i behold- og er fin og brun:)

Faktisk en veldig bra selvbrunings-spray(ikke at jeg har prøvd så mange, men den er lett og bruke og resultatet er jevnt og naturlig)

:)

Skrevet
Hadde samme spørsmålet selv....

Kom til konklusjonen: det er akkurat samme innhold i kropp og ansiktsflaske- kun størrelsen som er forskjellig.

Så hvorfor kjøpe to forskjellige, når de er like??? Fordi vi er FORBRUKERE, som vet å bli manipulert av markedsførere.

Så kjøp gjerne begge, en til 69 og en til 89 kr. Jeg valgte den store(til kroppen), og jeg sprayet hele kroppen(dette inkluderter hodet/ansiktet). Og jeg har synet i behold- og er fin og brun:)

Faktisk en veldig bra selvbrunings-spray(ikke at jeg har prøvd så mange, men den er lett og bruke og resultatet er jevnt og naturlig)

:)

stemmer dette. akkurat samme innhold. garnier sin selvbrunings spray er veldig god og du blir faktiskt ikke oransje av den! stor fordel ja

koster foressten bare 55 kr på rema;)

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med denne! bruker den både i ansikt og på kropp. Blir veldig fin og dyp farge av den, pluss at jeg når jeg har sprayet overkropp og ansikt aldri ahr fått skjolder med den.

Skrevet

Ja sant det, kjøp den store flasken og bruk den hvor du vil =)) Garnier sin er kjempebra =)) en av de beste;)

Skrevet

Tror nok det er litt tull det med at du ikke kan bruke samme selvbruning til ansiktet som til kroppen. Jeg har alltid bare kjøpt til kroppen og synes det har funket fint til ansiktet også. Men må si at jeg ofte har blandet selvbruningskremen ut med ansiktskrem fordi jeg ikke synes det er så fint å være knallbrun i ansiktet. Synes ansiktet ofte trekker til seg mer farge og at det er større sjanse for at fargen bli skjoldete. Vet ikke helt hvordan man kunne løst dette problemet når man bruker spray? En annen ting som ihvertfall hadde blitt et problem for meg er at huden på og rundt øynene min er veldig sensitiv og har tidligere hovnet opp og blitt knallrøde (!) når jeg har påført selvbruningskrem på dem. Ville ihvertfall vært litt obs på dette var jeg deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...