Fakse Skrevet 12. desember 2002 #1 Skrevet 12. desember 2002 Hei Planlegger en koselig overraskelse i adventskalenderen til mannen min, og vil gjerne skrive ut et pent bilder eller aller helst en skisse/tegning av en litt spennende stilling som jeg kan gi til han ... med løfte om testing samme kveld selvfølgelig. Mener at jeg tidligere har sett link til sider med slike skisser, men klarer ikke å finne det igjen nå. Noen som kan hjelpe meg?
Medinilla Magnifica Skrevet 12. desember 2002 #2 Skrevet 12. desember 2002 Hva med disse? http://www.alltomsex.net/ Klikk først på "sextips" oppe i venstre hjørne, deretter "eksempel på stillinger"
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2002 #3 Skrevet 12. desember 2002 www.erotikknett.no De har fått en helt ny seksjon med stillinger, kaldt stillingsgalleri. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2002 #4 Skrevet 13. desember 2002 Hei Planlegger en koselig overraskelse i adventskalenderen til mannen min, og vil gjerne skrive ut et pent bilder eller aller helst en skisse/tegning av en litt spennende stilling som jeg kan gi til han ... med løfte om testing samme kveld selvfølgelig. Mener at jeg tidligere har sett link til sider med slike skisser, men klarer ikke å finne det igjen nå. Noen som kan hjelpe meg?
Fakse Skrevet 13. desember 2002 Forfatter #5 Skrevet 13. desember 2002 Takk for tipsene. Spesielt mye bra på den siste linken Om flere har noe å bidra med er det likevel ikke å forakte...
Kevin Skrevet 13. desember 2002 #6 Skrevet 13. desember 2002 Bruk din egen fantasi og tegn og mal selv....
Fakse Skrevet 14. desember 2002 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2002 Godt forslag, men jeg er ingen kunstner! Han hadde nok ikke skjønnt hva det skulle forestille
Kevin Skrevet 15. desember 2002 #8 Skrevet 15. desember 2002 Kjøp webcam og bruk deg selv da vel.... som modell.... Vis ham ved å posisjonere deg selv... så er det opp til ham å fantasere om resten... Det hadde i allefall gått rett hjem hos MEG!
Midnattsol Skrevet 15. desember 2002 #9 Skrevet 15. desember 2002 Dette var lurt. Tror jeg skal lage en liten "bildebok" til han og gi i adventsgave, så kan han velge og vrake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå