Gå til innhold

Link til pene bilder/tegninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Planlegger en koselig overraskelse i adventskalenderen til mannen min, og vil gjerne skrive ut et pent bilder eller aller helst en skisse/tegning av en litt spennende stilling som jeg kan gi til han ... med løfte om testing samme kveld selvfølgelig. Mener at jeg tidligere har sett link til sider med slike skisser, men klarer ikke å finne det igjen nå. Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

www.erotikknett.no

De har fått en helt ny seksjon med stillinger, kaldt stillingsgalleri.

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet
Hei :)

Planlegger en koselig overraskelse i adventskalenderen til mannen min, og vil gjerne skrive ut et pent bilder eller aller helst en skisse/tegning av en litt spennende stilling som jeg kan gi til han ... med løfte om testing samme kveld selvfølgelig. Mener at jeg tidligere har sett link til sider med slike skisser, men klarer ikke å finne det igjen nå. Noen som kan hjelpe meg?

Skrevet

Takk for tipsene. Spesielt mye bra på den siste linken :) Om flere har noe å bidra med er det likevel ikke å forakte...

Skrevet

Godt forslag, men jeg er ingen kunstner! Han hadde nok ikke skjønnt hva det skulle forestille ;)

Skrevet

Kjøp webcam og bruk deg selv da vel.... som modell.... Vis ham ved å posisjonere deg selv... så er det opp til ham å fantasere om resten... Det hadde i allefall gått rett hjem hos MEG! :sjarmor:

Skrevet

Dette var lurt. :wink: Tror jeg skal lage en liten "bildebok" til han og gi i adventsgave, så kan han velge og vrake. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...