Pasha Skrevet 7. juni 2006 #1 Del Skrevet 7. juni 2006 Skal til Usa til høsten og skal da bo 10 dager i Baltimore-området. Utenom alle monomentene i Washington DC hva bor jeg få med meg? Har tenkt meg til akvariumet i Baltimore, men hva mer er det å se i denne regionen? noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #2 Del Skrevet 7. juni 2006 Ocean City! Deilig strandby. Anbefales. Ellers er Annapolis en koselig liten by for dagsutflukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juni 2006 Skal en tur til Annapolis. Titte rundt i byen, samt at vi skal på seiltur. Dersom vi har tid (den kommer jo til å gå fryktlig fort) reiser vi nok også til oacen city. jeg var der forrige gang jeg var i usa og det var en deilig badeby.. takk for tipsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blære ikke reg Skrevet 8. juni 2006 #4 Del Skrevet 8. juni 2006 Prøv å få en båttur gjerne seil på Shekaspee bay eller hva den heter. Den enorme havbukten rett ved Washington DC og Baltimore. Ellers så skal Virginian Beach helt ute ved Atlanterhavskysten være et flott badested Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blære ikke reg Skrevet 8. juni 2006 #5 Del Skrevet 8. juni 2006 Nå bør det også nevnes at Baltimore regnes som en av USAs aller farligste byer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #6 Del Skrevet 8. juni 2006 Prøv å få en båttur gjerne seil på Shekaspee bay eller hva den heter. Den enorme havbukten rett ved Washington DC og Baltimore. Ellers så skal Virginian Beach helt ute ved Atlanterhavskysten være et flott badested ← Chesapeak Bay heter den Virginia Beach er også fint badested, men veldig mye lenger å kjøre enn til Ocean City dersom man bor i Baltimore. Ocean City ligger i Maryland, mens Virginia Beach ligger helt nede ved Richmond i Virginia - en laaaang kjøretur unna Baltimore. Og ang. Baltimore som farlig by; de fleste større byer i USA har områder som regnes som farlige å ferdes i. Har selv bodd i Houston, og der var det områder man ikke stoppet bilen på rødt lys engang. Cluet er å be om råd fra de man kjenner på stedet, og vise forsiktighet og fornuft når man ferdes ute. De farlige områdene bør man unngå totalt, men det bryt ikke at hele Baltimore er en farlig by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 8. juni 2006 Skal ikke bo i Baltimore, men rett utenfor. Skal bo hos tanta mi, så jeg trur at vi overlever den farlige byen. Så lenge man tar sine forholdsregler går det som regel bra. Vi skal også bo i Towson noen dager. Noen spesille ting man bør få med seg her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
summer25 Skrevet 8. juni 2006 #8 Del Skrevet 8. juni 2006 Heldig du da - skulle virkelig ønske det var meg! Her er mine tips: Fells Point (finn en koselig kafe og ta deg en kaffe) Inner Harbour er verdt ett besøk! Se Orioles spille på Camden Yards. Ta en tur til Ellicott City (ca 20 min å kjøre fra Towson) - skikkelig koselig historisk by! Ellers skriver jeg også under på tipsene om Annapolis og Ocean City! Jeg vil også Håper du får en superfin tur! Må ha full rapport når du kommer hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 9. juni 2006 Skal skrive full rapport jeg summer25. Skal først bo 10 dager i New York og så reiser vi videre med buss til tanta mi (evt tog). Fells point er et område i baltimore ikke sant? Fant ut at vi måtte ta en tur til oacen city. Jeg tenkte først at vi kunne bade o.l når vi var på seiltur i annapolis. Men der var det vistnok veldig mye maneter og ikke noe særlig å bade i følge tanta mi. Tusen takk for tipsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 9. juni 2006 Er det noen som har et hotell å anbefale i Oacen ciyt? gjerne med link? Tenker at vi tar 1 natt der. er jo noen timers kjøring s¨å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 9. juni 2006 #11 Del Skrevet 9. juni 2006 Ja, Annapolis bør du få med deg! Hyggelig by, US Navy bør du innom, og titte rundt på området. Shopping på Arundel Mills er også et tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 9. juni 2006 Shopping på Arundel Mills er også et tips! ← Hvor ligger det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aloha Skrevet 9. juni 2006 #13 Del Skrevet 9. juni 2006 Hvor ligger det? ← Like utenfor Baltimore, et gedigent outletshoppingsenter med hundrevis av butikker. Beregn deg god tid der! Arundel Mills Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 10. juni 2006 Da regner jeg med at vi tar turen dit ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå