Gjest Little me Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Jeg har egentlig aldri hatt så mye til overs for Kjelling, men i all verden... Jeg må jo ha vært blind... Se og nyt her...
Gjest Little me Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Tror jeg skal stappe sambo i et solarium og håpe på samme resultat
Gjest gjest1 Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Ikke dum han der nei (selv om jeg må si at buksen var i overkant lav på enkelte av bildene. Ble nesten litt for mye av det gode)
Gjest Bodillen Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 (endret) Grei i skrotten, liksom, men over snippen er han ikke barsk nok for meg... Enig med Titta i at buksa var litt vel lav - det er sikkert nok å bare plystre litt på junior for å få lokket den over kanten... Endret 7. juni 2006 av Bodillen
tobo Skrevet 7. juni 2006 #10 Skrevet 7. juni 2006 Julio Inglesias - go home, lissom. Ingen kan deie seg bedre enn Kjelling. Uh - synes dette ble i overkant. Prippenholdning og jantelov tok nettopp bolig i skolten min. Ææææsj - ut av hodet! Begge 2!!!!!!
Gjest Little me Skrevet 7. juni 2006 #11 Skrevet 7. juni 2006 Er enig i at enkelte bilder blei litt too much, men helheten - jummi
Gjest Little me Skrevet 7. juni 2006 #12 Skrevet 7. juni 2006 Grei i skrotten, liksom, men over snippen er han ikke barsk nok for meg... Enig med Titta i at buksa var litt vel lav - det er sikkert nok å bare plystre litt på junior for å få lokket den over kanten... ← plystre plystre plystre!!!!! Neida, junior får holde seg nede han.
Gjest Very Victoria Skrevet 7. juni 2006 #13 Skrevet 7. juni 2006 Linken er behørig videresendt til flere av mine homofile venner for dette var GAY :-)
Gjest Bodillen Skrevet 7. juni 2006 #14 Skrevet 7. juni 2006 (endret) plystre plystre plystre!!!!! ← Fysjom! Din lille grisejente! Endret 7. juni 2006 av Bodillen
Gjest Mireya Skrevet 7. juni 2006 #15 Skrevet 7. juni 2006 Halloen... For all del, han ser ikke så dum ut... er bare at på noen av bildene var buksa så utrolig lav, og så hadde han et sånn "come and get it"-blikk som bare er morsomt...
Gjest Little me Skrevet 7. juni 2006 #17 Skrevet 7. juni 2006 (endret) Mireya: Det er jeg heeelt enig i, men på enkelte av de bildene er arma hans bare nam nam!!! Sjelden jeg tenker når jeg ser sånne bilder, men her gjorde jeg det gitt... Endret 7. juni 2006 av Little me
Gjest Mireya Skrevet 7. juni 2006 #19 Skrevet 7. juni 2006 Jeg tror jeg må være lesbisk ← Samme tenkte jeg når jeg så bildene... null reaksjon overhodet, bortsett fra latter...
Gjest Little me Skrevet 7. juni 2006 #20 Skrevet 7. juni 2006 Samme tenkte jeg når jeg så bildene... null reaksjon overhodet, bortsett fra latter... ← Hvilken man får dere til og da?? I kjendisverdenen... gjerne legg inn linker\bilder her så skal jeg bedømme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå