Lambda Skrevet 12. desember 2002 #1 Del Skrevet 12. desember 2002 bare lurer litt, er det mange av dere der ute som tar dere tid til en liten hyrdestund på morgenen, før man går på jobb? Det må da være en perfekt start på dagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2002 #2 Del Skrevet 12. desember 2002 Det er nok en stund siden, dessverre ... Men da jeg var nygift skjedde det ganske ofte (minst en gang i uka). Og ja - det var en fin start på dagen. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 12. desember 2002 #3 Del Skrevet 12. desember 2002 mmmm....det er jo bare herlig. skulle gjerne gjort det oftere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 12. desember 2002 #4 Del Skrevet 12. desember 2002 Lite action her, så det er ikke sjelden jeg klemmer et morrabrød i dusjdøra..... "Jøss.... er'n her enda....?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 12. desember 2002 #5 Del Skrevet 12. desember 2002 Dårlig med det selvom gubben er klar som bare det... Er så til de grader B-menneske Vanskelig å komme seg opp gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. desember 2002 #6 Del Skrevet 12. desember 2002 Dårlig med det selvom gubben er klar som bare det... Er så til de grader B-menneske Vanskelig å komme seg opp gitt.. Ja der sa du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 12. desember 2002 #7 Del Skrevet 12. desember 2002 Her i huset har vi forskjellig døgnrytme. Sambo står opp klokka 05.30 og jeg kan sove til 07.30. Tror ikke at jeg hadde orket å tenke på annet enn søvn så tidlig på morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 12. desember 2002 #8 Del Skrevet 12. desember 2002 En gang var jeg med en gutt som våknet av at jeg hadde pikken hans i munnen og sugde ham... DET var start på dagen, det! *sukk* Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Styggen Skrevet 13. desember 2002 #9 Del Skrevet 13. desember 2002 Ikke klarer jeg å kline med en som har dårlig morraånde. Og har jeg først stått opp spiser jeg heller mat og leser avisa, jeg pusser ikke tenna og legger meg igjen......så sex om morran er heller ukjent for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutti Skrevet 13. desember 2002 #10 Del Skrevet 13. desember 2002 Dette er sjeldent ja! Tenker ikke på sex klokka 04.30 om morgenen. Sex om morgenen hørte til i den perioden man var student og/eller nyforelsket! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. desember 2002 #11 Del Skrevet 13. desember 2002 I ukedagene er morrasex ukjent, siden han skal opp kl. 5 og jeg 7.30. Er ikke engang våken jeg når han skal opp. Men i helgene derimot da vet jeg akkurat hvordan jeg skal legge meg, plassere hender osv så han våkner av kåthet....... O`hellige kvinnelist........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 13. desember 2002 #12 Del Skrevet 13. desember 2002 Finnes ikke noen bedre start på dagen enn et kjapt morrak*ull 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freddy Skrevet 13. desember 2002 #13 Del Skrevet 13. desember 2002 Det hender at det skjer i helgene. Det er ofta kona som tar initiativet hvis hun legger merke til at jeg har "morrabrød" :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 13. desember 2002 #14 Del Skrevet 13. desember 2002 Aldri morgensex før jobb, sambo er et utpreget b-menneske Men på fridagene, derimot... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2002 #15 Del Skrevet 13. desember 2002 Vet ikke. Er såpass nyforelsket at jeg har ikke funnet det ut enda Både jeg og min kjære grenser til D-menneske, så å få gjort noe på morgenen høres litt gresk ut for meg... MEN! Alt er verd et forsøk!! Helgene må da være perfekte for slikt. Da kan man jo ligge å "dra" seg leeenge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audun Skrevet 14. desember 2002 #16 Del Skrevet 14. desember 2002 Morrasex ? Da er nattsex heller bedre hvis den ene partneren er i 99%søvne skjer det store ting som fører til extase.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audun Skrevet 14. desember 2002 #17 Del Skrevet 14. desember 2002 Morrasex....Det er bedre med nattsex da den ene er i 99% søvne kommer en extase som er helt utrolig og en gedigen opplevelse som setter spor i flere dager............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå