Seterjenta Skrevet 8. juni 2006 #21 Skrevet 8. juni 2006 Jeg giftet meg i denne kjolen, som jeg kjøpte i Spania nøyaktig ett år før bryllupet. Den så også fryktelig kjedelig ut på bildene på nettet, så jeg hadde ikke lagt merke til den der.
Gjest Gjesten Skrevet 25. juni 2006 #22 Skrevet 25. juni 2006 *dytte* Jeg vil se flere kjoler! Trenger inspirasjon....
BIRE Skrevet 26. juni 2006 #23 Skrevet 26. juni 2006 Jeg villenok valgt den jeg har.Er meget fornøyd med den,En Demitrios kjole i gull eller mere cafelatte farget.Bare elsker den kjolen.Gleder meg til å bruke den til neste år.9juni 2007 Pst:seterjenta bryllupet ditt var kjempe fint.Dere var så fine.Gratulere som mann og kone.kjolen din var vakker.mange fine bilder. Bire
BIRE Skrevet 27. juni 2006 #24 Skrevet 27. juni 2006 Det er et bilde av kjolen min her på kvinneguiden kjolegalleri. Demitrios 2004 modell nr 808. Kjeme fin. Bire
Seterjenta Skrevet 27. juni 2006 #25 Skrevet 27. juni 2006 Pst:seterjenta bryllupet ditt var kjempe fint.Dere var så fine.Gratulere som mann og kone.kjolen din var vakker.mange fine bilder. Bire ← Tusen takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå