Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hvilken kjole ville du valgt i dag?

Svar gjerne selv om du allerede er gift, ikke har bryllupsplaner, eller om det bare er noen dager igjen til den store dagen.

Hvilken kjole ville du valg akkurat i dag?

Jeg tror jeg hadde gått for denne:

:)

Bildet er slettet, da vi ikke tillater bilder med kopirett.

Misty (mod)

Endret av Misty
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det kommer litt an på om jeg må velge ut i fra den krpooen jeg her i dag eller om jeg også kan få velge meg en ny kropp?

Skrevet
Det kommer litt an på om jeg må velge ut i fra den krpooen jeg her i dag eller om jeg også kan få velge meg en ny kropp?

Samme for meg ;) Jeg spurte bare om kjolen, ikke hvordan du ville se ut i den ;)

Gjest -eline-
Skrevet

Denne ville jeg kanskje valgt. Denne ser og veldig fin ut, på en annen måte...

...glad jeg ikke trenger å velge slikt riktig enda ;)

Skrevet
You never know, uten ironiflagg er det vanskelig å vite. Kunne ha endt opp med å tråkke deg SKIKKELIG på tærne, og det er jeg altfor høflig til å gjøre... :sjarmor:

Jeg synes den var så merkelig (harry?) at jeg trodde det ville være åpenbart at jeg spøkte. :sjenert:

Skrevet (endret)

Før jeg kjøpte den jeg hadde så var jeg på Rosa Clarà i Madrid og prøvde en som ligner veldig på denne (det var i 2004)

http://www.rosaclara.es/ Gå inn på Adriana Alier 2006 Collection, og nest nederst er det en som heter Anabel. Den ser ikke noe spesiell ut på bildet, men den var nydelig på. Hadde jeg hatt dobbelt så stort kjolebudsjett, så hadde jeg nok kjøpt den! (blonde'jakken' med slep var løs, og under er en nydelig enkel kjole)

Overdelen/jakken jeg prøvde hadde ikke knapper, men var mer lika Andrea i front og over skuldrene

Endret av Seterjenta
Skrevet
Må jeg velge bare en? ;)

Jeg synes denne var flott:

http://www.ameliaclassics.co.uk/uploads/splashImage.jpg

Det tror jeg var den første kjolen jeg prøvde på meg, og er nok fortsatt den jeg liker best. Falt helt for overdelen, men vil ikke ha et A-line skjørt. Jeg skal designe egen kjole, så jeg har ikke noe bilde å vise frem selv, men sjansen er stor for at toppen ligner veldig på den ;)

Skrevet

Jeg skal nok ikke gifte meg enda, sukk... Men skulle hjelpe en venninne å leite etter kjole og da fant jeg virkelig min også... www.linearaffaeli.be gå inn på english, catalouge pdf s.7 (umulig å linke direkte til).

Skrevet

Ville valgt den kjolen jeg har valgt, var forelsket i den fra første gang jeg så den!

Bare visste at "dette er KJOLEN".

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har allerede funnet min kjole selv om det er et år til bryllupet står...

Det er en agape kjole, nummer 3460. (Får ikke linket desverre). Den ser litt kjedelig ut på bildet, men helt nydelig på. Mye flere detaljer enn det man ser der. Jeg ble så fin :) Håper bare min kjære blir like fornøyd :smile: :bryllup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...