Gjest Gjest Skrevet 11. juni 2006 #21 Del Skrevet 11. juni 2006 Av alle teite spørsmål jeg har fått tok dette kaka (stilt av admin dir i konsernet jeg jobber inå); Om du var et dyr, hvilket og hvorfor? Har vært masse latter over det her i etterkant!! Svarte at jeg var en katt. Så om en halvtimes tid kommer han for å være med på avslutning av en av mine kollegaer og jeg har hengt opp en diger plakat på døra mi med bilde av Catwoman!!!! Blir gøy å se reaksjonen!!! Hun andre som var med å intervjuet meg holdt på å le seg skakk da hun så den!!! ← Ei venninne av meg fikk også dette spørsmålet. Hun svarte hest; arbeidssom og pålitelig. Hun fikk jobben. Tror ikke det er like lurt å svare ekorn eller murmeldyr, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2006 #22 Del Skrevet 12. juni 2006 Ei venninne av meg fikk også dette spørsmålet. Hun svarte hest; arbeidssom og pålitelig. Hun fikk jobben. Tror ikke det er like lurt å svare ekorn eller murmeldyr, kanskje. ← Eller struts ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 12. juni 2006 #23 Del Skrevet 12. juni 2006 Tror ikke det er like lurt å svare ekorn eller murmeldyr, kanskje. ← Hvorfor ikke? Ekorn er leken, og humor er viktig på arbeidsplassen. Murmeldyr sover riktignok en del, men de er veldig sosiale. Jeg tror de fleste dyresorter er greie å svare dersom man begrunner fornuftig. Det er som regel noen egenskaper hos dyrene man liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2006 #24 Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg fikk spørsmål om jeg var gravid. Det var ganske overraskende, i allefall, og totalt ulovlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå