lillesky Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 Teite Sterling! Jeg har bestilt tre flybilletter (til 800 kr). Nå har de ledig to dager tidligere, til 400 kr. Jeg ringte Sterling, og spurte om det var mulig og bytte, de kunne beholde mellomlegget på 400 kr. Men neida, man kunne kun bytte til en dyrere billett! Noen som har råd om hvordan jeg kan få byttet, uten å måtte betale 1600 kr. i gebyr? Vil reise 2 dager tidligere på ferie! Betalte dessverre med vanlig Visa, så jeg tror ikke det ligger noe avbestillingsbeskyttelse der. Har reiseforsikring i Sparebank1, men tror den kun gjelder ved sykdom.
Fakse Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 Kjøp nye billetter to dager tidligere, la være å bruke de du allerede har?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Avbestill de du har og book de andre billettene. Det koster det samme. Det er i hvert fal slik jeg har forstått det. Du kan avbestille billettene for 320 kroner pr. pers inntil to timer før..
lillesky Skrevet 7. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2006 Avbestill de du har og book de andre billettene. Det koster det samme. Det er i hvert fal slik jeg har forstått det. Du kan avbestille billettene for 320 kroner pr. pers inntil to timer før.. ← Avbestilling blir 320 krX3=960, så da blir billettene ganske dyre.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2006 #5 Skrevet 8. juni 2006 Står ingenting på siden deres om at du ikke får booket om til en billigere billett... Jeg blir muligens nødt til å utsette reisen min. Kan jeg endre datoen på min opprinnelige reservasjon? Jeg blir muligens nødt til å utsette reisen min. Kan jeg endre datoen på min opprinnelige reservasjon? Endring av dato, klokkeslett eller navn er mulig mot en avgift på DKK (Danmark): 299 / NOK (Norge): 332 / SEK (Sverige): 374 / EUR (udenfor Skandinavien): 40 per vei per passasjer. Dersom du endrer billetten din til en dyrere billett, betales prisforskjellen mellom de to billettene. Vi anbefaler, at du leser vår billettregler, hvor reglene er beskrevet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå