Gjest jente20 Skrevet 7. juni 2006 #1 Skrevet 7. juni 2006 jeg har en venninne som har en litt lei uvane. hun er søt å se på. snill, blid men sliter veldig psykisk. vi bor i et lite tettsted hvor alle kjenner alle. og nå vet jeg (tror jeg) at hun ligger med både den ene og andre i følge ryktene. for to uker siden rappet hun vår tredje venninnes flamme. altså:: de to hadde sex og rota rett foran øynene til vår tredje venninne. nå er vår tredje venninne lei seg. lei seg over han gutten som hele tiden har sagt han liker vår tredje venninne og lei seg fordi vår venninne har nok en gang "rappet" en gutt i fra en av oss. dette skjer ofte i venninnegjengen. to ganger hvor jeg har hatt med en ny potensiell kjæreste hos henne har hun på merkelige måter prøvd å få bekreftet at han finner henne attraktiv. enten ved å bøye seg ned rett foran han med skjørt på hvor hun ikke har truse under eller ved å "ta over" en hel samtale hvor han blir sittendes å prate med henne. disse guttene har sine egne hoder å tenke med så jeg bærer ikke bare nag til henne. disse guttene er jo idioter i seg selv som lar seg bære med i en samtale, men poenget jeg vil ha frem er at hun liker ikke disse guttene mine" en gang. de er ikke hennes type. men allikevel prøver hun seg. det er flere måter også som har blitt gjort som jeg ikke vil skrive om her. så nå er vår tredje venninne sur på vår venn og venninnen vår. fordi hun atter en gang har "tatt" en gutt. kan noen fortelle meg hva som får en jente til å gjøre sånt?? og hvis jeg skal si noe til henne. hva skal jeg da si?? han ene vennen min (han som hun bøyde seg ned foran) vil ikke være der hun er en gang, fordi hun er "på" han hele tiden. i mens to kompiser av meg nekter å snakke med henne fordi hun har ligget med begge og "playet" dem to. jeg er jo glad i henne men vurderer å kutte kontakt. er det best kanskje?
Gjest titta77 Skrevet 7. juni 2006 #2 Skrevet 7. juni 2006 i min venninnegjeng har vi som en regel at man holder seg unna hverandres gutter. Den regelen syns jeg de fleste burde følge. Det høres ut som om din "venninne" har mindreverdighetskomplekser.
Gjest Daniela Skrevet 7. juni 2006 #3 Skrevet 7. juni 2006 Sånne jenter er bare ekle. Jeg hadde ikke ville vært venn med en sånn person.
Titti72 Skrevet 7. juni 2006 #4 Skrevet 7. juni 2006 Klarer ingen å si ifra da? Jeg hadde sagt at hun kunne stå foran speilet på badet og skape seg som 5 åringer gjør og komme ut i stua igjen når hun var ferdig. Jeg hadde ikke holdt ut med sånn oppførsel og det hadde ikke pasert meg uten kommentarer. Godt mulig hun har dårlig selvbilde og selvtillitt osv osv. Men jeg hadde ikke giddi å forstått henne ihjæl. Sånn oppfører man seg ikke og ferdig med det.
Gjest jente20 Skrevet 7. juni 2006 #5 Skrevet 7. juni 2006 Klarer ingen å si ifra da? Jeg hadde sagt at hun kunne stå foran speilet på badet og skape seg som 5 åringer gjør og komme ut i stua igjen når hun var ferdig. Jeg hadde ikke holdt ut med sånn oppførsel og det hadde ikke pasert meg uten kommentarer. Godt mulig hun har dårlig selvbilde og selvtillitt osv osv. Men jeg hadde ikke giddi å forstått henne ihjæl. Sånn oppfører man seg ikke og ferdig med det. ← nei jeg vet at man burde ha sagt i fra men jeg føler at det ikke går ann. da ville hun sagt noe som: hva snakker du om? tror du jeg ville gjort det??? og sånt.
Gjest jente20 Skrevet 7. juni 2006 #6 Skrevet 7. juni 2006 Sånne jenter er bare ekle. Jeg hadde ikke ville vært venn med en sånn person. ← Nei de er ikke akkuratt hyggelige. jeg vurderer å kutte kontakten.
Gjest jente20 Skrevet 7. juni 2006 #7 Skrevet 7. juni 2006 i min venninnegjeng har vi som en regel at man holder seg unna hverandres gutter. Den regelen syns jeg de fleste burde følge. Det høres ut som om din "venninne" har mindreverdighetskomplekser. ← vi har også denne regelen. inkludert venninnen vår som gjør sånt. faktisk er det hun som skriker høyest angående denne regelen.
Titti72 Skrevet 7. juni 2006 #8 Skrevet 7. juni 2006 nei jeg vet at man burde ha sagt i fra men jeg føler at det ikke går ann. da ville hun sagt noe som: hva snakker du om? tror du jeg ville gjort det??? og sånt. ← Svarer hun det er dat bare å si at du ikke er blind. Du ser jo hvordan hun holder på. Guttene snakker om det. Sånn er det bare. Kutt ut eller finn deg en ny venninde.
Gjest Gjest_ingvild_* Skrevet 7. juni 2006 #9 Skrevet 7. juni 2006 vi har også denne regelen. inkludert venninnen vår som gjør sånt. faktisk er det hun som skriker høyest angående denne regelen. ← på seg selv kjenner man andre må du huske
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #10 Skrevet 7. juni 2006 Hun er ikke noen venninne. Jeg ville kuttet henne ut. Har selv en venninne (hadde) som var slik og hun mangler ikke selvtillit, men vil være best og det prøver hun å få ved å få oppmerksomheten fra gutta.
mallina Skrevet 7. juni 2006 #11 Skrevet 7. juni 2006 Er det mulig Jeg tror ikke jeg hadde giddet å si ifra til henne! Jeg hadde nok bare kuttet henne ut. Hadde ikke giddet å forstå meg på henne, det hadde tatt for mye energi.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2006 #12 Skrevet 7. juni 2006 Ingen "rapper" en mann... Ingen mann lar seg "rappe" med mindre han er interessert i å pule og driter i kjæresten sin. Så de mennene gir jeg ikke fem sure sild for. Men det er typisk kvinner å skylde på hverandre for sånne dritstøvler.
Titti72 Skrevet 7. juni 2006 #13 Skrevet 7. juni 2006 Ingen "rapper" en mann... Ingen mann lar seg "rappe" med mindre han er interessert i å pule og driter i kjæresten sin. Så de mennene gir jeg ikke fem sure sild for. Men det er typisk kvinner å skylde på hverandre for sånne dritstøvler. ← Jeg er enig i det første du skriver. Men alikevel så forventer jeg respekt fra mine venninder og det innebærer at de ikke legger seg etter min mann. Hva jeg ville ha gjort med mannen min hvis han var med på flørten er ikke et tema her. Jeg mener ikke at kun den ene parten har all skyld, men TS venninde burde holde seg for god for denne tøsete oppførselen.
SW20 Skrevet 7. juni 2006 #14 Skrevet 7. juni 2006 Visste hun at "flammen" til din 3de venninne var "hennes" da? Hvis du ikke snakker om kjæresten mener jeg...
Gjest Godjenta79 Skrevet 7. juni 2006 #15 Skrevet 7. juni 2006 Jeg hadde en slik venninne en gang, vi er ikke venner lenger
Gjest Chantal Skrevet 7. juni 2006 #16 Skrevet 7. juni 2006 Ingen "rapper" en mann... Ingen mann lar seg "rappe" med mindre han er interessert i å pule og driter i kjæresten sin. Så de mennene gir jeg ikke fem sure sild for. Men det er typisk kvinner å skylde på hverandre for sånne dritstøvler. ← Nei da. Det er selvsagt, men man er to om det. Hvis venninnen går med på det mener jeg at hun også er skyldig i det hele.
mallina Skrevet 7. juni 2006 #17 Skrevet 7. juni 2006 Nei da. Det er selvsagt, men man er to om det. Hvis venninnen går med på det mener jeg at hun også er skyldig i det hele. ← Det er vel ikke det at venninen går med på det, det er jo det at hun legger opptil det hele. Mannen er ikke uskyldig, men en vennine som virkelig gjør alt for å få oppmerksomhet, blir feil! Å være venner, handler ikke bare om å ha det gøy isammen, men også om gjensidig respekt, for hverandre, og for hverandres kjærester, og det har tydligvis ikke denne jenta.
Kosejenta Skrevet 7. juni 2006 #18 Skrevet 7. juni 2006 Hadde å en slik venninne.Hun skulle alltid være den sjarmerende, kule og pene som alle skulle "elske". Da hun for n`te gang gikk etter en jeg var forelsket i kuttet jeg henne ut.Ikke det at fyren var noe å gråte over hvis han ville valgt henne, men ble lei av å bli behandlet slik av en som skulle være min venninne. Det viste seg at han fyren syntes hun var patetisk som prøvde for mye,og det var flere med ham.... Dropp henne er mitt råd
Viviwoom Skrevet 8. juni 2006 #19 Skrevet 8. juni 2006 Hun hørtes jo ikke ut som noe å spare på, da. Jeg ville absolutt ha droppet henne. Hvis du ikke synes at du bare kan bryte kontakten tvert, så kan du jo sette henne ned og forklare at du forstår at hun har sine problemer å slite med, men du orker ikke å være i et slikt vennskap lengre. Dersom ingen har sagt ifra til henne tidligere, så kan det jo til og med hende at hun får seg en oppvekker
Gjest Gjest_Blondie_* Skrevet 8. juni 2006 #20 Skrevet 8. juni 2006 Jeg tror ikke det nytter å snakke jenten til fornuft. Her er det mindreverdighetskomplekser ute og går - og det eneste hun har å vise til er kroppen. Tror hun. Dessverre er dette ikke et fenomen som gjelder bare unge jenter. På en arbeidsplass var det en som la seg etter den ene etter den andre av mennene. Guttene - de dumme stutene - ventet nærmest i kø for om det var deres tur. Men denne "kollegaen" var sleip nok til å legge igjen et visittkort hjemme hos sine erobringer: nede i laknene fant partneren til mannen hun hadde erobret sist alltid en eller annen form for sexy undertøy. Og det beste? Det var medbrakt - den fortvilte stuten som fortalte meg dette kunne fortelle at visitkortet hadde en helt annen farge enn undertøyet forførersken hadde hatt på seg. Jeg synes det er på sin plass å fortelle venninnen at hennes oppførsel mht. menn er uforenelig med ditt vennskap og at dersom hun har tenkt å forandre seg så kan hun kontakte deg når så har skjedd. Jeg gjorde det med en venninne som ikke oppførte seg i det hele tatt - jeg har ikke hørt noe. Jeg MÅTTE kutte henne ut fordi andre venner trakk seg unna pga hennes oppførsel. Det unner jeg ikke deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå